صفحه اصلی / رشد چشمگیر رضایت مشتریان در شرکت سایپا یدک

رشد چشمگیر رضایت مشتریان در شرکت سایپا یدک

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، در سال گذشته با بهره گیری از سیستم ندای مشتریان(Voc) ، شناسایی ایده های خلاقانه، نوآوری و بهبود مستمر در فرآیندهای کاری، اقدامات موثری در عرصه خدمات پس از فروش انجام داده است.
در این راستا مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت سایپا یدک موفق به جهش ۴ درصدی شاخص رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش در سال ۹۵ شده که این میزان، بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی در جهت رشد۲.۹ % این شاخص در صنعت خودرو در سال ۹۵ شده است . شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر ۱۴۱۱ نمایندگی مجاز، عاملیت فروش و تعمیراتی است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایتمندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه در افق ۱۴۰۰، با بهره مندی از کارکنانی توانمند، اخلاق مدار و پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور شناخته شود.
همچنین رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اظهار کرد : بر اساس این گزارش، سایپا یدک موفق شده است با تمرکز بیش از پیش بر تامین به موقع قطعات یدکی و همچنین افزایش کیفیت خدمات به مشتریان در نمایندگی های سایپا، شاخص رضایت مشتریان را ارتقا دهد. بر این اساس سایپایدک موفق به تحقق دستورات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش رضایت مشتریان شده که این روند در سال جاری رو به رشد خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

بیش از ۵۰ درصد اشتغال جهان در اختیار صنایع کوچک است/رونق تولید در کسب و کارهای خرد

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ؛ وجود نرخ بالای بیکاری در کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.