صفحه اصلی / پارس تندر ۴ستاره شد

پارس تندر ۴ستاره شد

 موفق به اخذ ۴ ستاره کیفی از ۵ ستاره شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، جدیدترین گزارش کیفی خودروهای داخلی در سال ۹۶  در حالی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  (ISQI)منتشر شده که مهمترین تغییرات کیفی در بخش خودروهای سبک مربوط به پارس تندر است به طوری که این خودرو در اردیبهشت ماه با کسب یک ستاره بیشتر، ۴ ستاره شده است.
بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی در اردیبهشت ماه امسال، در سطح قیمتی۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، ۱۸مدل خودرو مورد ارزیابی قرار گرفتند که پارس تندر پارس خودرو  همانند رنو ساندرو دیگر محصول این شرکت  موفق به کسب ۴ ستاره کیفیت شد.
بنابراین گزارش در سطح قیمتی۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، ۶ مدل خودرو توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند که برلیانس H330 دیگر محصول پارس خودرو ۳ ستاره کیفی از ۵ ستاره را در این رده قیمتی کسب کرده است.
برپایه این گزارش در سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، کیاسراتو سایپا نیز در ادامه روند بهبود کیفیت همانند ماه های قبل، ۴ ستاره کیفیت از ۵ ستاره را کسب نموده است.
این گزارش می افزاید در بخش خودروهای گروه سنگین، کشنده های ولوو FH500  و FH460  از محصولات سایپادیزل ۴ ستاره کیفی را از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آوردند.
گفتنی است پیش از این شرکت پارس خودرو براساس ممیزی های انجام شده توسط شرکت رنو، موفق به کسب عناوین مختلفی از جمله نشان سبز رنو شده که نشان دهنده اهتمام و تعهد مجموعه گروه خودروسازی سایپا در تولید محصول با کیفیت است.
کسب رتبه های بالای جدول توسط محصولات پارس خودرو، سایپا و سایپادیزل از مجموعه گروه سایپا در جدول ارزیابی کیفی خودروها، نشان از کیفیت برتر محصولات این گروه است که بی شک در راستای تولید یک محصول کیفی، مواد اولیه باکیفیت، خط تولید پیشرفته و نیروی انسانی با تجریه  موثر بوده و حاصل آن نتایجی است که در جدول کیفی خودروها اعلام می شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.