صفحه اصلی / هنوز در مورد کاپیتانی تیم تصمیم نگرفته ام

هنوز در مورد کاپیتانی تیم تصمیم نگرفته ام

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا از تارنمای خبری گل، مانوئل نویر در دیدار دوستانه امشب برابر دانمارک و مقدماتی جام جهانی برابر سن مارینو در روز شنبه حضور ندارد. نویر در جام کنفدراسیون ها نیز غایب خواهد بود. او در ماه آوریل در دیدار دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید قهرمان فصل جاری از ناحیه پا دچار شکستگی شد. 
یواخیم لو تیم بی تجربه ای را برای دیدار مقابل دانمارک معرفی کرده است. متس هاملس مدافع، تونی کروس و مسعود اوزیل هافبک ها و توماس مولر مهاجم تیم در این دیدار غایب هستند. کرم دمیربای بازیکن هافنهایم و ساندرو واگنر احتمالا برای اولین بار برای تیم آلمان به میدان می روند. 
سرمربی تیم آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ هنوز در مورد اینکه چه کسی بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست، تصمیم نگرفته است. احتملا شکودران مصطفی مدافع میانی آرسنال این مسئولیت را به عهده خواهد گرفت. 
لو به خبرنگاران گفت:‌ هنوز این موضوع را بررسی نکرده ام. ما افراد دیگری را هم داریم که در باشگاههای خود مسئولیت کاپیتانی را به عهده داشته اند. 
وی افزود: البته، سعی خواهم کرد که تجربه خود را انتقال دهم و به بازیکنان جوان کمک کنم. هیچ چهره ناشناخته ای برای من وجود ندارد. 
لو ادامه داد: مصطفی به دلیل حضور هاملس و بوآتنگ زیاد بازی نکرد. من معتقدم که وی عملکرد خوبی با تیم بی تجربه و جوان ما دارد، چون می تواند وظایف مدیریتی را بر عهده بگیرد. ما دو یا سه بازیکن شامل مصطفی، یولیان دراکسلر و امره کان را داریم که تجربه بازی در تورنمنت های بیشتری را دارند. فکر می کنم که در مسابقات جام کنفدراسیون ها مشخص خواهد شد چه کسی مسئولیت رهبری تیم را بر عهده می گیرد. 
سرمربی تیم فوتبال آلمان گفت:‌ باید به بازیکنان فرصت بازی بیشتری داده شود. من دوست دارم بازیکنان مختلفی را از آغاز جام کنفدراسیون ها و بسته به شرایط بازی ها به میدان بفرستم. پس از آن خواهیم دید کدام بازیکن توانایی بر عهده گرفتن این مسئولیت را خواهد داشت.
در همین حال مصطفی تاکید کرد که به کاپیتانی تیم فکر نمی کند و بدنبال اتحاد دوباره با هم تیمی های جوان از جمله ماروین پلاتنهارت و امین یونس است.
وی گفت: ما بازیکنانی داریم که توانایی کاپیتانی تیم را دارند. تلاش می کنم تجربیاتم را در اختیار دیگران بگذارم و به تیم کمک کنم.
مدافع آرسنال افزود: هیچ چهره های ناشناخته ای برای من وجود ندارد. من تک تک بازیکنان را می شناسم و خوشحالم که هر کدام از آنها فرصت بازی را پیدا می کنند. بدنبال دیدن چهره های تازه هستم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.