صفحه اصلی / بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر صفادشت

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر صفادشت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران، منصور جنتی گفت: جمعیت تحت پوشش آن حدود ۵٠ هزار نفر می باشد، که بخشی از آن با ٩۵ درصد پیشرفت بزودی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: فرآیند تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه از طریق هوادهی گسترده با قابلیت حذف بیولوژیکی نیتروژن و فسفر است، که در سطح شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران این سومین تصفیه خانه فاضلاب در طی دو سال می باشد که به بهره برداری می رسد.
جنتی تصریح کرد: تاثیرات نامطلوب زیست محیطی ناشی از دفع نادرست فاضلاب های شهری و صنعتی ضمن آلودگی آبخوان ها در چرخه طبیعی آب نیز اختلال ایجاد خواهد کرد، از سوی دیگر به دلیل گسترش بیماری ها ایجاب می کند تا به منظور حفظ سلامت و پیشگیری از بروز اختلال در چرخه آب، فاضلاب ها به نحو مطلوب جمع آوری، تصفیه و به چرخه طبیعی بازگردانده شوند.
مدیر عامل آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران ضمن اشاره به پروژه های فاضلاب اجرا شده در غرب استان تهران و تاکید برضرورت آن خاطر نشان کرد: شناسایی، ارزیابی و تحت کنترل قرار دادن خطرات زیست محیطی، همچنین مطالعه و احداث مدرن ترین تاسیسات فاضلاب از جمله مهمترین اهداف شرکت است که با جدیت دنبال می شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.