صفحه اصلی / آغاز پروژه مشارکتی بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی دوروان

آغاز پروژه مشارکتی بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی دوروان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز، مدیرساخت و توسعه راه‌های این اداره‌کل  گفت: این عملیات شامل ترمیم و لکه‌گیری محور موجود، درزگیری و اجرای یک لایه اندود نفوذی و یک لایه آسفالت رگلاژی به ضخامت دو سانتی‌متر و یک لایه روکش آسفالت بیندر به ضخامت چهار سانتی‌متر است.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی از سمت روستای دوروان شروع شده و اکنون، پیمانکار مربوط در حال اجرای درزگیری و لکه‌گیری در سه کیلومتر ابتدایی محور است.
کاظمی در ادامه گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات عمرانی، سیاست اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز به کارگیری سرمایه‌گذار و استفاده از توان مالی و اجرایی بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار است و در این راستا، تامین منابع مالی پروژه توسط خیرین راهساز، این اداره کل را برای پیشبرد و  دستیابی به اهداف تعیین شده، بسیار کمک خواهد کرد.
بهسازی و روکش آسفالت این محور روستایی که از محورهای کوهستانی شهرستان کرج است، باعث سهولت دسترسی و ارتقای کیفیت رویه و افزایش سطح سواری اهالی روستا  جهت انتقال محصولات دامی و کشاورزی به مرکز استان و همچنین عبور  گردشگرانی که قصد عبور از این محور زیبای کوهستانی را دارند، خواهد شد.
خبر دیگر اینکه پروژه روکش آسفالت محور چهار باغ از پروژه‌های مشارکتی اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز و شهرداری چهار باغ آغاز به کار کرد.
این پروژه به طول کلی حدود هشت کیلومتر و در عرض ۱۶ متر در بلوار اصلی چهارباغ در حال اجرا ست که عملیات اجرا شده شامل تراش آسفالت قدیمی و بادگیری و اجرای اندود نفوذی و اجرای شش سانتیمتر روکش آسفالت است.
این پروژه با نظارت اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز در حال اجرا ست و ۸۱۷ تن قیر یارانه‌ای به آن تخصیص داده شده  که تاکنون سه کیلومتر از آن انجام شده و عملیات اجرایی تا اتمام کامل آن ادامه خواهد داشت.
بهسازی و روکش آسفالت بلوار اصلی چهارباغ باعث افزایش رضایت مندی مردم و بهبود وضعیت تردد شده و در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مشارکت اداره‌کل راه و شهرسازی و شهرداری چهارباغ، نمود عملی شعار امسال است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.