صفحه اصلی / معاون وزیر صنعت از شهرک های صنعتی ابیک یک و ٢بازدید کرد

معاون وزیر صنعت از شهرک های صنعتی ابیک یک و ٢بازدید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، علی یزدانی در این بازدید در جریان اخرین وضعیت اجرای زیرساخت ها در این شهرک از جمله راه های دسترسی و معابر و شبکه روشنایی قرار گرفت.
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در این بازدید بر کمک به تکمیل واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: باید به واحدهای تولیدی نیمه کاره تاکید شود تا به جای صرف هزینه برای اموری مانند دیوارکشی اعتبار خود را در ابتدا برای نصب سوله صرف کنند تا زودتر به مرحله تولید برسند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین نیز در این بازدید گفت:  پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری نزدیک به ٣٠واحد تولیدی در شهرک صنعتی تازه ساخت کاسپین ٢به بهره برداری برسد.
حمیدرضا خانپور افزود:هم اکنون در شهرک صنعتی کاسپین ٢، پنج واحد در حال نصب ماشین الات، ١۶ در حال دیوارکشی و ٢٧ واحد نیز در حال نصب سوله هستند.
وی اظهار کرد:در شهرک کاسپین یک نیز ١٠۴واحد در حال ساخت و ساز هستند کهاز این تعداد ٢٧واحد در مرحله تخصیص زمین، ٢١واحد در مرحله دیوارکشی،۵٣واحد در مرحله نصب سوله و  سه واحد در مرحله نصب ماشین الات هستند.  
 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با توجه به استقبال قابل توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی از شهرک صنعتی کاسپین یک در تلاش هستیم تا با تامین زمین و تملک زمین به میزان ٣٠٠ هکتار، فضای مناسبی را در اختیار متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی در این مکان قرار دهیم.
شهرک های صنعتی کاسپین یک و ٢ در حاشیه ازادراه قزوین-کرج و در شهرستان ابیک قرار دارد.
استان قزوین دارای ١۵شهرک و ناحیه صنعتی با ٨۵٠واحد بهره بردار است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.