صفحه اصلی / سامانه مدیریت یکپارچه ویدئومتری شبکه فاضلاب شهر تهران طراحی و ساخته شد

سامانه مدیریت یکپارچه ویدئومتری شبکه فاضلاب شهر تهران طراحی و ساخته شد

به گزارش کسب و کار به نقل از ایرنا, مهدی نقره اضافه کرد: سامانه 'پاد' یک سامانه جامع وآنلاین مدیریت ویدئومتری است که اطلاعات حاصل از عملیات ویدئومتری شبکه فاضلاب را در کوتاه ترین زمان تحلیل و مدیریت می کند.
وی افزود: این سامانه شامل سه بخش ورود داده، تجزیه و تحلیل هوشمند آن و خروجی اطلاعات مورد نیاز با قالب های متن، فایل اکسل، فیلم و عکس از شبکه فاضلاب خواهد بود و همه اطلاعات به صورت الکترونیکی آرشیو و در کمترین زمان ممکن قابل به روز رسانی است.
وی دسترسی آنلاین در هر مکان جهت درخواست اطلاعات مورد نظر را از ویژگی های این سامانه برشمرد.
نقره، از امکان انواع جستجوی موضوعی و خاص برای کاربران این سامانه گفت و افزود: هر کاربر بر اساس نیاز اطلاعات تحلیل شده از هر بازه زمانی و مکانی را از شبکه بصورت متن، مالتی مدیا (فیلم و عکس) درخواست می کند و نتایج به صورت نمایش در روی نقشه مبتنی بر سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) دریافت می کند.
وی با اشاره به ضرورت طراحی و ایجاد سامانه پاد گفت: یکی از موارد حائز اهمیت در سامانه مدیریت ویدئومتری شبکه فاضلاب، جستجوی اطلاعات بر مبنای رتبه بهره برداری یا رتبه سازه ای بخشی از شبکه می باشد که سامانه پاد به خوبی توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات و ارائه خروجی مورد نظر کاربر را در این نوع جستجو انجام می دهد.
به گفته نقره، با استقرار سامانه پاد امکان عیب یابی در هرنقطه ای از شبکه در کوتاه ترین زمان ممکن به منظور اصلاح عیب و جلوگیری از حوادث وجود دارد. همچنین این سامانه امکان مقایسه اطلاعات حاصل از ویدئومتری های مجدد از یک بخش شبکه و کنترل رفع ایرادات آن را فراهم خواهد کرد.
نقره با اشاره به ایرادات سیستم سنتی بایگانی اطلاعات ویدئومتری فاضلاب گفت: بایگانی فیلم های ویدئو متری شبکه فاضلاب شهر تهران سبب می شود تا در گذر زمان با حجم زیادی از اطلاعات انباشته شده روبه رو باشیم که امکان جست و جوی موضوعی، مکانی و زمانی در آن بسیار سخت باشد و در صورت خرابی و مفقودی اطلاعات علاوه براین که خسارت مالی زیادی به شرکت وارد می شود همچنین شناسنامه اطلاعاتی و سوابق آن بخش از شبکه از بین خواهد رفت.
به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمارها در فروردین ماه امسال، فاضلاب تهران از طریق ۲ هزار و ۱۷۶ کیلومتر خط لوله شبکه، جمع آوری و از طریق ۱۶۹ کیلومتر خطوط انتقال، به تصفیه خانه های فاضلاب انتقال داده می شود.
در فروردین ماه امسال، بیش از ۱۴ میلیون متر مکعب فاضلاب تصفیه شد و ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب از پساب فاضلاب تصفیه شده، به بخش کشاورزی واگذار شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.