صفحه اصلی / برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در ماه مبارک رمضان

برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در ماه مبارک رمضان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز  ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، همه شهروندان می‌توانند با حضور در این کمپین، در ماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوانی یکی از مردمان خوب شهر خود می دانید، عکس سلفی گرفته  در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام به آدرس shahrbankofficial عضو شده و عکس را به همراه یک متن ۴۰ کلمه ای درخصوص علت خوب بودن فرد مورد نظر از طریق Direct در اینستاگرام ارسال کنند. 
بر این اساس، فرصت حضور در این کمپین، تا پایان بیستمین روز ماه مبارک رمضان(٢۵خردادماه) خواهد بود و بر اساس تعداد لایک‌های هر پست ، سی پست که بالاترین لایک را داشته باشند در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام مجدد بازنشر می شوند و تا پایان ماه رمضان، مجددا  فرصت افزایش لایک بین آن سی پست وجود خواهد داشت. 
همه عکس‌های ارسالی پس از دارا بودن شرایط و رعایت کامل شئونات اسلامی در صفحه رسمی کمپین #مردمان_خوب_شهر منتشر می شود و در عید فطر نیز اهدای جوایز از طریق Live اینستاگرام بانک شهر به صورت زنده انجام خواهد شد.
 بر این اساس، سه نفر اول سه دستگاه گوشی  7 Apple iPhoneهدیه خواهند گرفت و همچنینی به هرکدام از٢٧نفر باقیمانده نیز یک کارت هدیه ١,٠٠٠,٠٠٠ریالی اهداخواهد شد.
گفتنی است از بین همه شرکت کننده ها در کمپین #مردمان_خوب_شهر به دو نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه دو بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس به همراه یک نفر همراه داده خواهد شد و شرکت کنندگان در این کمپین شانس این را دارند تا در قرعه کشی یک عدد کارت هدیه ۵۰۰۰۰۰۰ ریالی برنده شوند.
در پایان ماه مبارک رمضان نیز به مرور تمامی عکس های شرکت داده شده در کمپین #مردمان_خوب_شهر به صورت کتاب هایی در شعب بانک شهر منتشر خواهند شد؛که نوبت چاپ آنها در اینستاگرام و کانال تلگرام بانک شهر متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
شرایط عمومی ارسال عکس و متن:
– عکس های ارسالی باید واضح بوده و دارای شئونات اسلامی کامل باشد.
– شرکت کنندگان بایستی حتماً عضو صفحه اینستاگرام بانک شهر باشند.
– شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس خود و نسبت کسی که از او عکس گرفته اند را ارسال نمایند.
– متن ارسالی شرکت کنندگان باید حداکثر ۴۰ کلمه (بدون احتساب حروف اضافه و ربط) باشد و موضوع آن باید در خصوص دلیل خوب بودن فرد مورد نظرباشد.
– عکس های ارسالی می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد.
– عکس های ارسالی باید خام بوده و نباید در هیچ یک از نرم افزار های گرافیکی ویرایش شده باشد.
– متن های ارسالی نیز باید در چهارچوب قوانین کشور و با رعایت شئونات اسلامی نوشته شود.
– اجرای این کمپین بر اساس معرفی مخاطبان بوده و هر گونه سو استفاده و مشکلات احتمالی بر عهده شرکت کنندگان خواهد بود. بانک شهر در خصوص معرفی چهره ها و متن ها مسئولیتی ندارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.