صفحه اصلی / بهره‌مندی اهالی ۱۰ روستای استان گلستان از راه مطلوب آسفالته در دو ماهه اول امسال

بهره‌مندی اهالی ۱۰ روستای استان گلستان از راه مطلوب آسفالته در دو ماهه اول امسال

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در گفت‌وگویی خبری گفت: برای اجرای این پروژه‌ها چهل و دو میلیارد ریال از منابع مالی ملی وزارت راه و شهرسازی و استانی هزینه شده است.
وی طول محورهای آسفالت شده را ۱۴ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: این محورها شامل راه روستایی محمدآباد –ابه پلنگ به طول ۲ کیلومتر، خیرخوجه نجف به طول ۳ کیلومتر و خیرخوجه سفلی به طول ۳/۳ کیلومتر در حوزه شهرستان گنبدکاووس و راه روستایی التین تخماق –سیمین شهر و روستاهای محور یاد شده به طول ۴ کیلومتر و خرگوش تپه –کمربندی سرخنکلاته در گرگان به طول ۱/۷۰۰ کیلومتر است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با آسفالت راه‌های روستایی ذکر شده علاوه بر تحقق آرزوی دیرینه روستاییان، رونق و توسعه اقتصادی، افزایش ایمنی و صرفه‌جویی در کاهش سوخت و زمان از دیگر ویژگی‌های اجرای این پروژه‌ها است.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: امسال احداث و آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که با تخصیص اعتبارات اجرایی می‌شود.
وی گفت: هم‌اکنون بیش از ۸۰ درصد قراردادهای اجرای ساخت و اسفالت راه‌های روستایی استان منعقد شده است.
طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر است که حدود سه هزار و ۵۰۱ کیلومتر آن روستایی است و از این بین، دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر آسفالته هستند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.