سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ونیز در کاخ باکینگهام

ونیز در کاخ باکینگهام

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنر آنلاین، کاخ-موزه باکینگهام لندن نمایشگاهی از آثار نقاشان ونیزی قرن هجدهمی برپا کرده است. این نمایشگاه جمعه ۱۹ ماه مه آغاز شده است و تا دوازدهم نوامبر ۲۰۱۷ در کاخ-موزه باکینگهام لندن ادامه خواهد داشت.
مخاطبان در این نمایشگاه آثاری خواهند دید از نقاشان بزرگ قرا ۱۸ ایتالیا نظیر جیووانی آنتونیو کانال معروف به کانالتو، سباستیانو ریچی، مارکو ریچی، جیووانی باتیستا پیازتا و جان باپتیست جکسون.
جیووانی آنتونیو کانال (Giovanni Antonio Canal) معروف به کانالتو (۱۷۶۸-۱۶۹۷) نقاش بنام ایتالیایی است که تصاویری که از ونیز خلق کرده، شهرتی جهانی دارد. او بین سال‌های ۱۷۴۶ تا ۱۷۵۶ در انگلستان  زندگی کرد.
۶نقاشی اول  این گزارش تصویری از اوست.
 سباستیانو ریچی (Sebastiano Ricci) نقاش ایتالیایی دوره متاخر باروک است که در سال ۱۶۵۹ متولد شد و به سال ۱۷۳۴ درگذشت. او در شیوه نقاشی فرسکو صاحب سبک بود. نقاشی هفتم از اوست.
مارکو ریچی (Marco Ricci) متولد سال ۱۶۷۶ و درگذشته به سال ۱۷۳۰ است. آثار او نیز به لحاظ تاریخی در دوره متاخر هنر باروک در ایتالیا بررسی می‌شود. نقاشی هشتم از آثار اوست.
نقاشی نهم کاری است از یکی دیگر از اساتید نقاشی ایتالیایی به نام باتیستا پیازتا. جیووانی باتیستا پیازتا (Giovanni Battista Piazzetta) متولد سال ۱۶۸۲ یا ۱۶۸۳ و متوفی به سال ۱۷۵۴ از مهم‌ترین نقاشان ایتالیایی روکوکو است. نقاشی‌های او با تم مذهبی شهرت دارد.
و در آخر دو اثر می‌بینید از جان باپتیست جکسون (John Baptist Jackson) . او در سال ۱۷۰۱ به دنیا آمد و ۷۹ سال عمر کرد.  

همچنین مطالعه کنید:

احیا و توسعه ۴۹۳ معدن کوچک مقیاس در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق اعلام ایمیدرو، این سازمان با همکاری وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.