صفحه اصلی / در ماه مبارک رمضان «خرده به جیب نگیر»

در ماه مبارک رمضان «خرده به جیب نگیر»

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی ، بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان  "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.
آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است. 
قابل ذکر است که کارت شهروندی هم اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاه‌های شهروند و … از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است. 
در کمپین " خرده به جیب نگیر"، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگی‌ها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود .
همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرنده‌ها معرفی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رای شورای رقابت علیه انحصارطلبی اسنپ فود

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، در همین رابطه جلسه سیصد و نود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *