صفحه اصلی / با صعود به جام جهانی، جشن صعود می گیریم

با صعود به جام جهانی، جشن صعود می گیریم

«علیرضا اسدی» روز پنجشنبه در حاشیه دومین همایش ملی فوتبال پایه در تهران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: قطعا در این جشن از تمام پیشکسوتان و بزرگان فوتبال و همه دست اندرکارانی که برای صعود ملی پوشان فوتبال به جام جهانی نقش آفرینی کردند، قدردانی خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با ۱۷ امتیاز از هفت بازی در جایگاه نخست گروه یک جدول رده بندی مرحله نهایی صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ایستاده است و در صورت پیروزی مقابل ازبکستان به عنوان دومین تیم بعد از برزیل به جام جهانی راه می یابد.
مصاف با کره جنوبی و سوریه پس از دیدار با ازبکستان آخرین رقابت های ملی پوشان ایران در گروه نخست این رقابت ها است.
وی در باره اینکه پس از صعود ملی پوشان ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه،‌ آیا امکان صعود از مرحله گروهی وجود دارد؟ گفت: توقع همه مردم موفقیت تیم ایران در جام جهانی است و با توجه به تلاش کادرفنی و غیرت بازیکنان امیدواریم این مهم نیز پس از صعود ملی پوشان صورت بگیرد.
اسدی در باره این همایش گفت: برای گرفتن دانش و علم روز فوتبال، شرکت در چنین کلاس هایی از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدوارم این نشست ها در افزایش دانش فنی مربیان لیگ برتر فوتبال تاثیر گذار باشد و فدراسیون فوتبال برای این دانش افزایی تاکید جدی دارد.
دبیر کل فدراسیون فوتبل در باره شکست تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی زیر ۲۰ سال مقابل زامبیا گفت: ‌هر شکست، آغاز یک پیروزی است و اگر نگاه مثبتی به این دیدار شود، متوجه می شویم که بازیکنان و اعضای تیم ملی تلاش خود را به کار بستند و مطمئنا کادر فنی با آنالیز تیم، نقاط ضعف را برای دیدار پیش رو بر طرف می کنند.
اسدی ادامه داد: بازیکنان جوانان فوتبال ایران در نیمه نخست و اوایل نیمه دوم با دو گل پیشتاز بودن و دریافت ۴ گل در ادامه بازی شکست خوردند. البته به بازیکان ایران به دلیل همین جوانی اشکالی وارد نیست و امیدواریم در مصاف با پرتغال نتیجه لازم را کسب کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.