چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / عکاس کردستانی رتبه نخست مسابقه عکس سازمان بهداشت جهانی دام را کسب کرد

عکاس کردستانی رتبه نخست مسابقه عکس سازمان بهداشت جهانی دام را کسب کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, مدیرکل دامپزشکی کردستان اظهار کرد: این هنرمند که هم اکنون در اداره کل دامپزشکی کردستان فعالیت می کند امسال نیز به عنوان برنده نهایی این مسابقه عکاسی در منطقه خاورمیانه انتخاب و معرفی شد.
مجتبی ورمقانی افزود: سازمان بهداشت جهانی دام OIE هر سال مسابقه عکس ویژه کارکنان دامپزشکی و دانشجویان این رشته را در سطح جهان برگزار می کند و در این مسابقه نفراتی در پنج قاره و یک نفر از خاورمیانه معرفی می شوند.
وی اضافه کرد: عکس این هنرمند کردستانی سال گذشته (۲۰۱۶) نیز به عنوان نفر نخست خاورمیانه انتخاب شده بود.
وی اظهار کرد: جایزه ویژه این مسابقه یک هزار یورو است که در اجلاس سراسری سازمان بهداشت جهانی دام در کشور فرانسه به نفرات برتر اهدا می شود.
به گفته وی نتایج این مسابقه روز ۲۹ اردیبهشت (نوزدهم می ۲۰۱۷) در سایت رسمی سازمان بهداشت جهانی دام به آدرس www.oiephotocompetition.com منتشر شده است.
این عکاس کردستانی برای شرکت در این مسابقه پنج قطعه عکس با عنوان 'همزیستی انسان و دام' از مناطق مختلف کردستان ارسال کرده بود که از بین آنها یک اثر انتخاب شده است.
سرمستی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت بوده و ۲۹ سال سابقه خدمت در جهادکشاورزی و دامپزشکی کردستان را دارد و هم اکنون به عنوان روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان فعالیت می کند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.