صفحه اصلی / INOTEX2017 نگاه ویژه ای به حوزه کسب و کارهای نوپا دارد

INOTEX2017 نگاه ویژه ای به حوزه کسب و کارهای نوپا دارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، سعی بر آن داشته تا نگاه ویژه ای به حوزه استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا داشته باشد، از این رو در این نمایشگاه دو پاویون ویژه برای استارتاپ های داخلی و استارتاپ های ایرانیان مقیمم خارج از کشور، در نظر گرفته شده است.
امین‌رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس در خصوص این پاویون تخصصی گفت: در نمایشگاه فناوری و نوآوری امسال، تاکید زیادی بر حوزه نوآوری و کسب و کارهای نوپا وجود دارد بر همین اساس یک بخش ویژه برای استارتاپ ها و شرکت های نوپایی در نظر گرفته شده که مدیران و مالکین آن ها متخصصان ایرانی هستند که از کشورهای دیگر به ایران بازگشته اند و کسب و کار خود را در کشور راه اندازی کرده اند.
خالقیان تاکید کرد: در این پاویون که با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد کارآفرینان غیرمقیم در یک جایگاه ویژه امکان استقرار در فضای نمایشگاهی را خواهند داشت و با توجه به حضور در کشورهای دیگر و آشنایی بالا با شیوه های راه اندازی و مدیریت استارتاپ ها به ارایه کسب و کار موفق خود می پردازند.
وی در ادامه به فواید این پاویون اشاره کرد و گفت: کارافرینان ایرانی غیرمقیم در این بخش می توانند فعالیت ها و دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند و علاوه بر معرفی خود جلسات مشاوره های تخصصی استفاده کرده و همچنین شانس خود برای یافتن سرمایه گذار را امتحان کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس اعلام کرد: تا کنون ۲۰تن از کارافرینان ایرانی غیرمقیم و متخصصین ایرانی که از خارج از کشور بازگشته اند آمادگی خود را برای حضور در این پاویون اعلام کرده اند.
ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری"INOTEX" به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دوم خرداد ماه سال جاری مصادف با May 23 آغاز و تا پنجم خرداد ماه میزبان بیش ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.