صفحه اصلی / رئیس اتاق ایران با صدور پیامی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات تقدیر کرد

رئیس اتاق ایران با صدور پیامی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات تقدیر کرد

به ویژه فعالان اقتصادی در انتخابات تقدیر کرد و انتخاب دوباره حسن روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور پیامی از حضور همه‌جانبه و گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه فعالان اقتصادی در انتخابات تقدیر کرد و انتخاب دوباره حسن روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.
 غلامحسین شافعی در پیام خود آورده است:
حماسه ۲۹ اردیبهشت در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود. از تمامی فعالان بخش خصوصی و اقتصادگردانان ایرانی که به همراه سایر اقشار کشور پای در صحنه انتخابات گذاشتند، تشکر می‌کنم. حضور همه‌جانبه مردم فهیم و بزرگ ایران در انتخابات، تاکید روشنی بر جایگاه مردم‌سالاری به عنوان استوارترین رکن توسعه است.
پارلمان بخش خصوصی، تجلی شور در جامعه را به فال نیک می‌گیرد و انتظار روزهای روشن و پرامیدی را برای همه آن‌هایی که دل در گرو توسعه این سرزمین بسته‌اند، دارد.
رقابت‌ها به پایان رسید و تبدیل آن به رفاقت، می‌تواند به تقویت وحدت منجر شود. همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، اتحاد و اتفاق عمومی، عامل استحکام و اقتدار ملی است. وحدت و همدلی می‌تواند گفتمان ملی در جهت توسعه را تقویت کند تا ساخت اقتصاد ایران با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
اعتماد دوباره ایرانیان به برنامه‌ها و سیاست‌های دکتر حسن روحانی را به ایشان تبریک عرض می‌کنم و از رئیس‌جمهور منتخب دوره دوازدهم، توجه به خواسته‌های عموم مردم به ویژه فعالان بخش خصوصی را خواستارم. اتاق ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی، آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با دولت دوازدهم اعلام می کند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.