صفحه اصلی / انتخابات ریاست جمهوری دستاوردی بزرگ برای مردمسالاری دینی بود

انتخابات ریاست جمهوری دستاوردی بزرگ برای مردمسالاری دینی بود

انتخابات ریاست جمهوری با همه شکوه و حتی مناظره ها با وجود کاستی هایش، برگ زرین دیگری در تاریخ مردمسالاری معاصر ایران و دستاوردی بزرگ برای نظام اسلامی است که در جهانی ملتهب و منطقه ای پر آشوب، انتخاباتی عظیم با آرامشی مثال زدنی برگزار کرد.

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سنایی در پیام خود که روز شنبه منتشر کرد، افزود: در چند سال گذشته شاهد انتقادهای گاهی نامنصفانه و در روزهای اخیر موج تخریب و تهمت های بی سابقه نسبت به دولتمردان بودیم، اما نتیجه انتخابات افزون بر کارآمدی مردمسالاری در جمهوری اسلامی ایران، نشانه رشد آگاهی، فهم عمیق مردم و خواست آنان برای آرامش، ثبات، اصلاحات، تغییر تدریجی، تعامل با جهان و پیشرفت و اقتدار کشور است.
در ادامه این پیام که در کانال تلگرامی سنایی انتشار یافته، آمده است: باشد تا گروههای سیاسی با آسیب شناسی این انتخابات و برای آینده در مسیر ارتقای بیش از پیش ترفعالیت های سیاسی و رعایت موازین قانونی و اخلاقی گام بردارند. این پیروزی متعلق به همه مردم ایران و رهبری بزرگوار است که همیشه برگزاری پر شور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یک اصل مهم دانسته و بر آن پافشاری کرده اند.
سنایی نوشته است: انتخابات ایران، مظهر شکوه و عظمت ملتی انقلابی با تمدنی چند هزار ساله و سلایق گوناگون است و باید امید داشت، از صبح روز پایان انتخابات همه احزاب و گروهها در تمامی عرصه ها به یاری دولت بشتابند تا مشکلات و دردهای مشترکی که مردم عزیز به ویژه در زمینه اقتصادی دارند با اتحاد و انسجام ملی برطرف شود.
سفیر ایران در پایان پیام خود با ارزشمند خواندن همگرایی ملی مردم ایران در انتخابات دیروز، نوشته است که ایرانیان عشق و مهر به میهن را هم در عرصه های مقاومت و هم زمینه سیاست همیشه به خوبی به نمایش گذاشته اند و از هموطنان مقیم روسیه نیز که حضوری گسترده در رای گیری داشتند و مشارکتی سه برابر بیشتر از سال ۱۳۹۲ را در انتخابات ثبت کردند، قدردانی می کنم.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران که در داخل و ۱۰۲ کشور از جمله در روسیه با چهار صندوق رای گیری برگزار شد، براساس تازه ترین نتایج رای شماری ها، روحانی بیش از ۲۲ میلیون از مجموع حدود ۴۰ میلیون رای را کسب کرده و برای ابراهیم رئیسی دیگر نامزد هم بیش از ۱۵ میلیون رای به صندوق ها انداخته شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.