صفحه اصلی / تمام بازیکنان اس.خوزستان محروم می‌شوند

تمام بازیکنان اس.خوزستان محروم می‌شوند

سعید فتاحی در رابطه با اقدام بازیکنان استقلال خوزستان مبنی بر تحریم سفر به عمان و دیدار برابر الهلال عربستان گفت: متاسفانه این اقدام بازیکنان تیم استقلال خوزستان، اقدامی بسیار غیرحرفه ای بود، آنها اگر به این سفر نروند و بازی برابر الهلال را به اجرا نرسانند تبعات بدی را باید انتظار بکشند و قطعا مطابق قانون با آنها رفتار خواهد شد، هیچ بازیکنی حق ندارد در دیداری حاضر نشود و در هیچ قراردادی این موضوع نیامده است، بازیکن در صورت نگرفتن حق و حقوق خود تنها می تواند فسخ قرارداد کند که آن هم زمان خودش را دارد. 
او ادامه داد: این احتمال می رود که با این اتفاق بازیکنان تیم استقلال خوزستان برای فصل آینده محروم شوند و اصلا نتوانند در بازار نقل و انتقالات حضور پیدا کنند. علاوه بر این، جرائمی هم کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین می کند چرا که لغو کردن بازی های لیگ قهرمانان جریمه های سنگینی دارد. 
فتاحی در ادامه گفت: اینجا بحث قانون است و قانون باید کاملا اجرا شود، مگر تیم های استقلال و پرسپولیس مشکل مالی و اعتصاب نداشتند؟ اما خیلی زود این موضوع را جمع کردند تا به لیگ قهرمانان کشیده نشود، علاوه بر تمام این موضوعات در این دیدارها بحث ملی هم مطرح است، ما در برابر یک نماینده از عربستان قرار می گیریم و در صورتی که نتوانیم به میدان برویم به رسانه های آنها خوراک خبری داده ایم و همین موضوع باعث می شود یک آبروریزی علیه ما به وجود بیاید. 
مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر در پایان گفت: ما با بازیکنان تماس گرفتیم و تبعات کارشان را به آنها اعلام کردیم و علیرغم تمام حمایت هایی که از آنها داریم باید بگوییم متاسفانه به این کارشان نمی توان حق داد، شاید خیلی از باشگاه ها مشکل مالی داشته باشند اما مقابله با آن اعتصاب و لغو بازی و بهم ریختن برنامه ها نیست.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.