به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملّت، نشریه پیام ملّت همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و در راستای اهداف استراتژیک بانک ملّت مبنی بر توسعه روابط بامشتریان و معرفی محصولات و خدمات ریالی و ارزی بانک ویژه مشتریان ملّت به صورت پایلوت در مناطق ناحیه یک تهران منتشر شد.
در پیش شماره اول این نشریه مطالبی چون سخنی با مشتریان ملّت، تسهیلات خرید کالا و خدمات بانک، حساب قرض الحسنه ویژه سامانه پیام رسان ملّت و تسهیلات طرح پرنیان ویژه بانوان آمده است.
این گزارش حاکی است، اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی جهت غنای نشریه نیازمند پیشنهادات و نظرات همکاران و مشتریان گرانقدر بانک ملّت است.
بر این اساس شماره تلفن های ۸۲۹۶۳۲۱۷- ۸۲۹۶۲۳۷۱- ۸۲۹۶۳۳۰۸ و تلفکس ۸۸۳۲۸۵۳۷ و ایمیلpartow@bankmellat.ir به عنوان پل ارتباطی کارکنان و مشتریان در نظر گرفته شده است.