صفحه اصلی / بازدید استاندار لرستان از پروژه لاستیک سازی شهرک صنعتی خرم آباد ۳

بازدید استاندار لرستان از پروژه لاستیک سازی شهرک صنعتی خرم آباد ۳

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی، هوشنگ بازوند اظهار داشت: خوشبختانه فاز اول این پروژه و عملیات خاکبرداری آن با شتاب مناسبی در جریان بوده و نشاط کار و تلاش بخوبی در آن حس می شود.
وی گفت: در ارتباط با انتقال آب و انتقال برق به این پروژه، مشاور در حال مطالعه بوده که با ارائه این مطالعات پیش بینی بودجه مناسب برای اجرای آن نیز انجام می پذیرد.
رییس هیات مدبره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه لاستیک سازی با پیشرفت خوبی در حال اجراء می باشد، افزود: استاندار از نزدیک در جریان امور اجرایی پروژه لاستیک سازی قرار گرفت .
بختیار رازانی اضافه کرد: کارخانه لاستیک سازی در شهرک صنعتی شماره ۳ خرم آباد واقع می باشد که سرمایه گذاری کلی این کارخانه بالغ بر هزار میلیارد تومان است و فاز اول آن بایستی در سال۹۷ به بهره برداری برسد.
وی گفت: با توجه به اینکه بخشی از سرمایه گذاری لاستیک سازی توسط بخش خصوصی و مابقی آن نیز با پرداخت تسهیلات ارزی صورت می گیرد در همین راستا در سفر وزیر صنعت به لرستان با پیگیری های صورت گرفته قرار بر این شد تا روند پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان از جمله کارخانه لاستیک سازی در صندوق توسعه ملی سرعت بیشتری یافته و در اولویت قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.