صفحه اصلی / جذب سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی تنگ حنا نی ریز

جذب سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی تنگ حنا نی ریز

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس ،مهران خاکساری افزود :" یانک شو ئدرن" سرمایه گذارچینی با مشارکت سرمایه گذار ایرانی مجتمع فراوری و کنسانتره کرومیت  را در شهرک صنعتی تنگ حنا را رااه اندازی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه حدود ۱/۱هکتار زمین به این سرمایه گذارواگذار شده است گفت:سرمایه گذار چینی کار عملیات اجرایی ساخت این مجتمع را با بیش از ۲و نیم میلیون  دلار سرمایه گذاری ارزی آغاز کرده و بر اساس برنامه زمان بندی شده تا ۶ماه آینده فاز نخست این مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود:با بهره برداری از مجتمع فراوری و کنسانتره کرومیت  در شهرک صنعتی تنگ حنا روزانه ظرفیت فراوری بیش از ۴۰۰تن سنگ معدن کرومیت و تولید ۱۰۰تن کنسانتره ایجاد می شود.
خاکساری میزان اشتغالزایی مستقیم این طرح را ۳۰نفر اعلام کرد و گفت:سرمایه گذار خارجی از مدرن ترین تجهیزات فراوری در این مجتمع استفاده خواهد کرد.
وی با تاکید بر اهمیت  جذب سرمایه گذاران خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و فراهم بودن زیرساخت ها در فارس  افزود: از تمامی ظرفیت های قانونی برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران استفاده می شود.
شهرک صنعتی تنگ حنا دارای ۵۰هکتار مساحت است که تاکنون در این شهرک صنعتی ۲۰قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان ایجاد واحد های تولیدی و صنعتی منعقد و دارای ۷واحد بهره بردار با اشتغال زایی ۱۷۴نفر است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.