صفحه اصلی / برگزاری ۶۰۰ استارتاپ طی ۵ سال

برگزاری ۶۰۰ استارتاپ طی ۵ سال

محمدصادق بیجندی در مراسم افتتاحیه رویداد استارتاپی مد و فناوری با بیان اینکه فضایی را برای کار در اختیار تیم‌های برتر در این رویداد به مدت ۶ ماه قرار می‌دهیم، اظهار کرد: البته اگر تیمی موفق نشد می‌تواند با حضور در شورای فناوری کانون شکوفایی و خلاقیت سازمان تجاری‌سازی جهاد دانشگاهی از طرح خود دفاع کند و در صورت پذیرش شورا، می‌تواند به کار ادامه دهد.
رییس سارمان تجاری‌سازی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه در سراسر کشور ۳۱ شعبه داریم، افزود: طبق برنامه ششم توسعه جهاد سازمان تجاری‌سازی باید ۶۰۰ رویداد ظرف ۵ سال برگزار کند.
وی با اشاره به رویداد استارتاپی مد و فناوری، ادامه داد: بسیار خوشحال خواهیم بود که این رویداد اولین و آخرین رویداد در حوزه طراحی پارچه و لباس نباشد.
بیجندی تصریح کرد: حوزه طراحی پارچه و لباس یکی از حوزه هایی است که جای کار زیادی دارد چراکه این حوزه نه تنها می‌تواند منجر به اشتغال پایدار و ملی شود بلکه از قاچاق نیز جلوگیری به عمل می‌آورد و همچنین به رونق صنایع پوشاک کشور نیز کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه علم و فرهنگ همواره در مسائل اینچنینی پیشرو بوده است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری رویدادهای فوق‌تخصصی در حوزه‌های مختلف باشیم.
 رویداد استارتاپی مد و فناوری از امروط در محل دانشگاه علم و فرهنگ آغاز به کار کرده و تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.