صفحه اصلی / بیانیه اتحادیه خواربارفروشان بوکان برای دعوت از اصناف برای حضور پرشور در انتخابات

بیانیه اتحادیه خواربارفروشان بوکان برای دعوت از اصناف برای حضور پرشور در انتخابات

 دوره شورای اسلامی شهر، از اصناف ، کسبه و اعضای تحت پوشش اتحادیه برای حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه دعوت به عمل آورد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، یونس عباسی با دعوت از اصناف، بازاریان و اعضای تحت پوشش اتحادیه خواربارفروشان بوکان برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ۲۹ اردیبهشت ماه را استمرار مردم سالاری دینی و عزم و اراده ملی ایرانیان دانست.
متن بیانیه بشرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بدون تردید حضور حماسی و افتخار آفرین خانواده بزرگ اصناف ، بازاریان و اعضای تحت پوشش اتحادیه خواربارفروشان شهرستان بوکان در پای صندوق های رای که یکی از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می باشد ، خواهیم بود.
بی شک تبلیغات جهانی و استکبار در روز سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت ماه بی اثر بوده و اصناف ، بازاریان و اعضای تحت پوشش اتحادیه خواربارفروشان شهرستان بوکان یک بار دیگر با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.
مشارکت و حضور حداکثری ، پرشور و چشمگیر اعضای تحت پوشش اتحادیه خواربارفروشان شهرستان بوکان در پای صندوق های رای لبیک به ندای ارزشمند رهبر حکیم انقلاب اسلامی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) است و اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل مورد نظر آن رهبر فرزانه در گرو این حضور خواهد بود.
اتحادیه خواربارفروشان شهرستان بوکان در همین راستا، از اصناف و بازاریان برای شرکت در انتخابات دعوت به عمل می آورد تا مانند ادوار گذشته حضوری پرشور ، پر صلابت و وحدت آفرین داشته و امید است با خلق حماسه ای دیگر ، این انتخابات تبلور تحقق اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مردم سالاری دینی باشد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.