صفحه اصلی / پورموسوی: صعودمان در آسیا برای کسی در اهواز مهم نبود

پورموسوی: صعودمان در آسیا برای کسی در اهواز مهم نبود

سیداکبر پورموسوی درباره اینکه گفته می‌شود او با باشگاه استقلال خوزستان برای لیگ هفدهم تمدید کرده است، اظهار کرد: ‌هنوز به صورت رسمی با این باشگاه مذاکره نداشته‌ام و تمدیدی هم صورت نگرفته است.
وی بیان کرد: ‌هنوز بلاتکلیف هستیم، چراکه با توجه به مشکلات مالی که باشگاه با آن مواجه بود، بدهی دارد و هنوز تکلیف این تیم جهت تیم‌داری در لیگ برتر یا واگذارشدن مشخص نیست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: من یک پیشنهاد لیگ برتری و دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ یکی دارم که از یکی از آن‌ها یکی دو روز فرصت خواسته‌ام تا وضعیتم در باشگاه استقلال خوزستان مشخص شود. در غیر این صورت به دنبال پیشنهاداتم می‌روم.
پورموسوی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال خوزستان چه زمانی تکلیف شما را مشخص خواهد کرد؟ عنوان کرد: چه بگویم؟! منتظر هستیم تا ببینیم که امروز و فردا فرجی می‌شود یا خیر.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین در ادامه با گله‌مندی نسبت به عدم توجه به صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در اهواز حتی یک بنر و پلاکارد مبنی بر این‌که این صعود را به مردم خوزستان تبریک گفته باشند، وجود ندارد. به نظر می‌رسد این افتخارآفرینی اصلا برای‌شان مهم نبوده است.
وی در پایان درباره برنامه این تیم جهت آماده‌سازی برای بازی با الهلال هم عنوان کرد: ‌از فردا در اهواز تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم و ۲۸ اردیبهشت برای برگزاری اردو، به تهران خواهیم رفت.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.