صفحه اصلی / نگذاریم تجربه‌های تلخ تکرار شود

نگذاریم تجربه‌های تلخ تکرار شود

حسین مرعشی در همایش حامیان روحانی در شیراز، حضور نیافتن مردم در انتخابات را مساوی با صدارت افکار اقلیت و گروه‌های اقلیت بر کرسی مملکت دانست و با اشاره‌ به تاریخ معاصر ایران، گفت: مردم ایران در ۳۰ تیر ۱۳۳۱ با حضور در صحنه و اعتراض به دربار، مصدق را به نخست وزیری بازگرداند و ۱۳ ماه بعد با خالی کردن صحنه، شرایطی ایجاد شد که زاهدی کودتاچی قراردادهای نفتی بزرگ بست و مصدقی که نفت را ملی کرد، کنار گذاشته شد.
وی با اشاره به این واقعیت تاریخی بر درس گرفتن از گذشته تاکید کرد و با مطرح کردن این سئوال که «آیا ما می‌خواهیم به گذشته بازگردیم یا خیر؟» اظهار داشت: اگر بخواهیم درس بگیریم نباید اجازه دهیم تجربه‌های تلخ تکرار شود. 
وی با بیان این‌که «سال ۹۲ و در اوج ناامیدی کشور را پس از رد صلاحیت هاشمی به دست حسن روحانی سپرده شد»، گفت: روحانی کشور را در بحرانی‌ترین و سرنوشت‌سازترین دوران معاصر، به خوبی مدیریت کرد؛ روحانی توانست به پشتوانه حمایت رهبری و مردم، قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و موفقیت‌های کشور در خاورمیانه پرونده هسته‌ای ایران را حل و فصل و پرونده ایران در آژانس انرژی اتمی را مختومه کند. 
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این‌که «29 اردیبهشت زمان قدردانی از دولت است»، خطاب به مخالفان دولت گفت: شما در امنیت حاصل از برجام زندگی می‌کنید چرا بی‌انصافی و بی اخلاقی پیشه کرده‌اید؟ 

همچنین مطالعه کنید:

از صادرات مرغ به کشورهای هدف حمایت می‌کنیم/ ادامه خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین شیرزاد – مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.