صفحه اصلی / توزیع بیش از ۴۶ هزار تن نهاده دامی در لرستان

توزیع بیش از ۴۶ هزار تن نهاده دامی در لرستان

مهندس سید حمید شاهرخی  اظهار کرد: از وظایف سازمانی شرکت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی ازجمله جو، ذرت و سویا در شرایط خاص است.
وی اضافه کرد: زمانی که بازار روال عادی خود را دارد دخالتی نمی‌کنیم اما هر زمان احساس شود که تقاضا بیش از عرضه است برای تثبیت بازار اقدام به توزیع این نهاده‌ها می‌کنیم.
شاهرخی با بیان اینکه شرکت به نوعی مکمل بازار است، گفت: در حوزه تأمین محصولات و نهاده‌ها، نقش ما تعدیل نوسانات است و به هیچ عنوان در شرایط عادی مداخله‌ای نداریم.
مدیرکل پشتیبانی امور دام لرستان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته حدود ۴۶ هزار و ۵۰ تن نهاده دامی شامل ۱۳ هزار تن جو داخلی، ۲۶ هزار تن ذرت وارداتی، ۵۹۰۰ تن ذرت داخلی و ۱۱۵۰ تن سویای وارداتی در بازار توزیع شده است.
وی یادآور شد: شرکت پشتیبانی امور دام به منظور تهیه، تولید و نگهداری، توزیع و پشتیبانی و تنظیم بازار انواع خوراک دام، طیور و آبزیان، مواد پروتئینی(حیوانی) و متفرعات آنها و… تشکیل شده است و با این اقدامات از نوسانات بازار جلوگیری به عمل می‌آورد.
شاهرخی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع و هدف ما حفظ امنیت غذایی مردم بوده و تمام سعی خود را برای رسیدن به این مهم به کار بسته‎ایم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.