صفحه اصلی / نامزدهای ریاست جمهوری اعداد و ارقام غیر متعارفی در مورد اشتغال می دهند

نامزدهای ریاست جمهوری اعداد و ارقام غیر متعارفی در مورد اشتغال می دهند

 ریاست جمهوری نیز در شعارهای خود به آن پرداخته اند و اعداد و ارقام غیرمتعارفی را عنوان می کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «رحمت اله رحمتی» روز پنج شنبه در 'همایش تخصصی فضای مجازی، تولید ثروت و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای' افزود:لازمه ایجاد اشتغال پایدار ارتباط با دنیای خارج است تا بتوانیم از فناوری های روز دنیا استفاده کنیم و بدون استفاده از فناوری ها اشتغال پایدار محقق نمی شود.
قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهارداشت: سازمان فنی و حرفه ای کشور گامهای خوبی در حوزه فناوری اطلاعات -I T -برداشته است.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی با انگیزه و ابتکار بالا می تواند برای تولید ثروت که ارزش ملی برای کشور دارد وارد عرصه شود و سازمان فنی حرفه ای از این بخش حمایت می کند. 
رحمتی تصریح کرد: همانطور که فناوری تغییر کرده نحوه آموزش فناوری ها نیز تغییر کرده است و باید تلاش کنیم به این مهم نیز برسیم.
وی اظهارداشت: در شرایط کنونی آموزش های سنتی برای ایجاد کسب و کار جدید امکانپذیر نیست و اموزش فنی و حرفه ای اعلام می کند که امادگی دارد. همکاری لازم برای آموزش نوین فناوری به مراکز و آموزشگاه ها را دارد.
** معاون وزیر کار:دنیای جدید مهارت جدید می خواهد
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دنیای جدید مهارت جدید می خواهد ،گفت: در دنیای کنونی آموزش ها جهانی است و فضای مجازی نقش تعیین کننده در ارائه این آموزش ها دارد.
' محمد امین سازگار نژاد افزود: باید تلاش کنیم نیازهای جامعه را بسناسیم و به کمکمعاون وزیر کار:دنیای جدید مهارت جدید می خواهد فضای مجازی در جهت رفع این نیازها حرکت کنیم.
وی تاکید کرد: اجرای آموزش ها در سراسر جهان برعهده بخش خصوصی است و در کشور ما نیز آموزشگاه ها گنجینه ای هستند که باید برای غنی سازی آموزش ها باید مورد توجه قرار گیرند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان این که تولید محتوا مقوله مهمی است که باید به آن توجه شود، گفت: زیرساخت ها، شرکای تجاری برای بازاریابی، پتانسیل اجرایی و قوانین لازم برای تولید محتوا در کشور فراهم است که باید از این فرصتها استفاده شود. 
سازگار نژاد تاکید کرد: آنچه در تولید محتوا مهم است انطباق پذیری است که اگر درست انجام شود باعث تجدید پذیری نبوغ می شود.
همایش تخصصی فضای مجازی، تولید ثروت، آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای به همت سازمان فنی حرفه ای کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای از سراسر کشور برگزار شد. 
این همایش با هدف نقش فضای مجازی در تولید کسب و کار و تولید ثروت با نمایندگان آموزشگاه های فنی و حرفه ای و آشنایی این آموزشگاه ها با کاربرد فضای مجازی در تولید ثروت برگزار شد. 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.