صفحه اصلی / هر اتحادیه یک ستاد انتخاباتی است

هر اتحادیه یک ستاد انتخاباتی است

 و نظام شهری در شورای اسلامی شهر نمایندگانی در تهران و دیگر شهر ها داشته باشند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رازق، علی فاضلی روز سه شنبه در همایش بزرگ اتحادیه های صنفی تهران که برای حمایت از نامزدهای منتخب اصناف تهران، ری و شمیرانات در شورای شهر گرد هم آمده بودند، گفت: در گذشته بدون همکاری و هماهنگی با اصناف برای افزایش مالیات اقداماتی اقدام می شد ، اما اکنون دیگر در هر تصمیم سازی نظر کارشناسی اصناف را اعمال می‌کنند.
وی با اشاره به نقش جدید اصناف در تصمیم سازی ها عنوان کرد: دیگر وقت آن فرا رسیده تا اصناف در نهادهای تصمیم ساز کشور به عنوان بزرگ ترین تشکل حضور داشته باشند و مسئولان و تصمیم گیران از نظرات و تجربیات جامعه صنفی استفاده کنند.
رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: در هیچ کجای قانون، اصناف از حضور در انتخابات منع نشده اند  و لذا اصناف باید با قدرت در انتخابات شورای اسلامی شهر در تهران  و دیگر نقاط کشور حضور یابند .
وی اضافه کرد: برای خلق حماسه در کشور،  اصناف همواره پیشگام بوده اند و نیاز داریم در این انتخابات همه اصناف در سراسر کشور پای صندوق های رای آمده  و رای موثر  به صندوق بیندازند .
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این که هر اتحادیه یک ستاد انتخاباتی است، تصریح کرد: در کل کشور هیچ اتحادیه صنفی حق ندارد از بیت المال برای انتخابات خرج کند.
وی همچنین با اشاره به لزوم حضور افراد شاخص صنفی در مجلس شورای اسلامی گفت: اصناف نباید بترسند. اصناف کارافرینانی هستند که بدون حتی یک ریال تحمیل هزینه به دولت امنیت ، آسایش و آرامش را ایجاد کرده اند اما با این وجود در حق اصناف کوتاهی شده است .
فاضلی گفت: امروز شرایطی پیش آمده است که اصناف برای انسجام گام برداشته اند و بدون اینکه از جریان سیاسی حمایت کنند، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به پای صندوق های رای می آیند .
وی گفت: اصناف تهران جایگاه تبلیغاتی بسیار بالایی دارند  و اگر در طول زمان تبلیغات هر واحد صنفی در حمایت از کاندیداهای صنفی تبلیغ نکند  و پوستر برای جلب حمایت مردم برای لیست اصناف اقدام نکند جای گلایه است . فریب اسم و رسم را نخورید چرا که اصناف بزرگ ترین نام هستند؛ اگر تاکنون یک نماینده در شورای اسلامی شهر از نمایندگان اصناف بود، می توانستیم از حقوق اصناف به خوبی دفاع کنیم.
رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: باید در شورای اسلامی شهر تهران ۱۲ نفر عضو فهرست اصناف نفرات یک تا ۱۲ برای ورود باشند؛ اگر حمایت نکنید فردا شکایت‌ها  و گلایه ها را دیگر جوابی نمی‌دهند و اصناف حرف هایشان در نظام مدیریت شهری جوابی ندارد .
فاضلی خطاب به متصدیان واحدهای صنفی تهران، ری و شمیرانات گفت: اگر می‌خواهید شخصیت خودتان  و اصناف را حفظ کنید، هر چه دارید در طبق اخلاص بگذارید  و به نمایندگان لیست اصناف رای دهید  .
وی تصریح کرد: مردم با حضور همه واحدهای صنفی  و خانواده هایشان به پای صندوق های رای تهران، ری شمیرانات می آیند و همه ما نفرات یک تا ۱۲ را در فهرست اسامی اصناف می نویسیم تا بتوانیم نشان دهیم اصناف می خواهند با حضور در نهادهای تصمیم ساز از حق خود دفاع کنند .
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: وقتی مقام معظم رهبری تاکید می‌کند همه بیاییند، صحبت بر مردم ایران تمام است و باید همه مردم ایران با حضور در پای صندوق های رای نظام را بیمه کنند .
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای صنفی باید ثابت کنند چه ابهتی دارند؛ اگر ما اصناف خودمان را باور داشته باشیم، دیگران هم در همه نهادها ما را باور می کنند. اگر این ۱۲ نفر از اصناف وارد شورای شهر نشوند، خودمان جایگاه اصناف را متزلزل کرده ایم  و در آینده برای حمایت های قانونی در نظام مدیریت شهری و نیز مالیات با چالش مواجه خواهیم شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.