صفحه اصلی / کارگاه‌های علمی تخصصی در حوزه سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود

کارگاه‌های علمی تخصصی در حوزه سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود

 است که مطابق با اولویت‌های آموزشی و بر اساس نیازهای پژوهشگران و دانشجویان برنامه‌ریزی‌شده‌اند.
 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ احسان عارفی مدیر برگزاری کارگاه‌های علمی تخصصی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با اشاره به اینکه کارگاه‌های علمی-تخصصی مطابق اولویت‌های آموزشی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و بر اساس نیازهای پژوهشگران و دانشجویان برنامه‌ریزی‌شده‌اند گفت: در انتخاب عناوین این کارگاه‌ها سعی شده است بر ارتقای دانش و مهارت‌های ضروری علاقه‌مندان به حوزه علوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توجه شود. همچنین تلاش شده است شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها با مفاهیم کاربردی و مرز دانش آشنا شوند.
وی در ادامه افزود: این کارگاه‌ها به‌منظور توانمندسازی ذی نفعان در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود.
عارفیان افزود: در مجموع ۱۷ کارگاه آموزشی شامل استخراج و مشخصه یابی سلول‌های بنیادی، ایمیون سل تراپی، ویرایش ژنوم با رویکرد بیوانفورماتیک و مولکولی، مهندسی ژنتیک پیشرفته، نحوه تدوین و نگارش دستور عمل‌ها برای محصولات سلولی، مایکروفلوئیدیک و… در حاشیه برپایی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار خواهد شد و این کارگاه‌های آموزشی در کلیه مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها برگزار خواهد شد.
مدیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد: به منظور تسهیل استفاده همگانی از شرایط کارگاه‌ها، تمامی کارگاه‌ها از تخفیف ۵۰ درصدری برای شرکت کنندگان برخوردار هستند.
دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیرماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران( سالن اجلاس سران) برگزار می‌شود و در حاشیه این رویداد کارگاه‌های علمی تخصصی در حوزه سلول‌های بنیادی به‌منظور آشنا سازی با مفاهیم کاربردی و مرز دانش در تاریخ ۱۷ تا ۲۱ تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.