صفحه اصلی / ادعای بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری ساختگی است

ادعای بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری ساختگی است

بدهی ۶۰ هزار میلیاردی توسط برخی از اعضا ساختگی است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، رضا تقی‌پور در گفتگو، با اشاره به اینکه در جلسه شورای شهر تهران اسناد و مدارک بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران و بانک‌ها اعلام شده است، اظهار کرد: علیرغم اینکه میزان این بدهی اعلام شده اما متأسفانه برخی از اعضا به دنبال سیاسی جلوه دادن بدهی‌ها هستند.
وی تصریح کرد: طبق گزارش کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران میزان بدهی شهرداری به بانک‌ها و پیمانکاران ۲۰ هزار میلیارد تومان است که اسناد و مدارک آن نیز موجود است.
تقی پور با انتقاد از برخی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر اعلام بدهی ۶۰هزار میلیارد تومانی شهرداری گفت: اعلام اینگونه مسائل با هدف سیاسی انجام می‌شود چرا که هیچ منطقی برای این بدهی وجود ندارد.
وی همچنین با تأکید بر اینکه شهرداری تهران طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و طبقه مصوبات شورا اقدام به اجرای پروژه‌ها کرده است، افزود: هیچ طرح و پروژه‌ای خارج از برنامه شورا نبوده و چنانچه این پروژه‌ها در سال‌های گذشته انجام نمی‌گرفت امروزه باید با هزینه چندبرابری آنها را اجرا می‌کردیم.
تقی پور اظهار امیدواری کرد: اعضای شورای شهر تهران برای جلب اهداف سیاسی خود متمرکز بر اعلام غیرواقعی اعداد و ارقام نکنند تا شورای چهارم با موفقیت به پایان برسد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.