صفحه اصلی / افزایش یارانه امکان‌پذیر نیست

افزایش یارانه امکان‌پذیر نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به  نقل از ایسنا، فرج‌الله رجبی در همایش فرهنگیان حامی روحانی در شیراز گفت: مسئولان و دست اندرکاران در شرایط فعلی در حال جراحی کشور هستند.
وی اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، مسئولان تلاش می‌کنند تا با خارج کردن غدد بدخیم از بدن کشوری به نام ایران، مملکت جمهوری اسلامی را به ثباتی ایده‌آل برسانند.
به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ایران، رساندن کشور ایران به یک حالت ایده‌آل نیازمند یک کار کارشناسی است .
رجبی گفت: با توجه به شرایط و رکود حاکم بر مملکت، اگر کسی بگوید که می‌توانیم یک ریال یارانه را افزایش دهیم حرفی بی‌ربط و بدون کارشناسی مطرح کرده است.
او اضافه کرد: اگر نمایندگان می‌خواستند نماینده بودن و مرد میدان بودن خود را در مجلس شورای اسلامی به مردم ثابت کنند باید یارانه را حذف می‌کردند، چرا که حذف یارانه از سوی نمایندگان مردم در مجلس می‌توانست بزرگترین خدمت به مردم باشد .
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت می‌تواند ۴۵ هزار میلیاردی که در قالب یارانه به مردم پرداخت می‌کند را در بخش‌های عمرانی هزینه کند؛ این اقدام دولت می‌تواند باعث رونق پروژه‌های عمرانی و در ادامه باعث ایجاد اشتغال در کشور شود .
رجبی با اشاره به انتقاداتی که نسبت به دولت در گذشته عنوان کرده بود، خاطر نشان کرد: نباید فراموش کنیم که انتخابات یک بحث ملی است و مردم اگر کشور ایران را از یک تیغه خطرناک عبور ندهند در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد فروپاشی مملکت به دست بعضی از افراد باشند .

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.