صفحه اصلی / کارگاه مهارت ارتباط مؤثر در قم برگزار شد

کارگاه مهارت ارتباط مؤثر در قم برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دومین کارگاه آموزشی و توانمندسازی بنیاد نخبگان استان قم، با موضوع مهارت ارتباط مؤثر با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران برگزار شد.
محمد محمدرضایی؛ رییس بنیاد نخبگان استان قم در حاشیه این کارگاه گفت: هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمندی و آموزشی  جهت‌دهی و تقویت مهارت‌های اجتماعی- فرهنگی به منظور تسهیل حرکت در مسیر نخبگی است.
وی ادامه داد: برای سال ۹۶، شورای علمی بنیاد نخبگان چهارکارگاه آموزشی، توانمندی و تربیتی  پیش‌بینی کرده است که تقویم برگزاری بگونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در هر شش ماه دو کارگاه  برگزار شود.
وی در پایان گفت: در شش ماه نخست دو کارگاه توانمندی و آموزشی ویژه دانشجویان و استعدادهای‌برتر با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران برنامه‌ریزی که دومین کارگاه با عنوان کارگاه مهارت ارتباط مؤثر با  حضور دانشجویان و استعداد های برتر برگزار شد.
لازم به ذکر است، این کارگاه به دو صورت مجازی و حضوری برگزار و دانشجویان و استعداد‌های‌برتر با سرفصل‌های چیستی ارتباط، ویژگی‌های ارتباط، اجزاء ارتباط، فرایند ارتباطات، پیامدهای فقدان مهارت‌های ارتباطی، تسهیل‌کننده‌های ارتباط، عوامل بازدارنده ارتباط، انواع مهارت‌های ارتباطی، ویژگی‌های ارتباطات کلامی و غیرکلامی، سبک‌های ارتباطی، سبک‌های رفتار کلامی، مهارت‌های دریافت پیام به مدت چهار ساعت آشنا شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.