صفحه اصلی / ساخت نخستین فیلترهای عکاسی ND و GND از جنس تمپرد گل

ساخت نخستین فیلترهای عکاسی ND و GND از جنس تمپرد گل

برای توسعه فیلترهای عکاسی بهره برده و ادعا می کند که نخستین فیلترهای عکاسی ND، GND و CPL از جنس تِمپِرد گلس (یا همان شیشه سکوریت) را تولید کرده است.
گفتنی است استارتاپ مورد بحث از فیلتر X4 GND به عنوان سخت ترین و شفاف ترین در نوع خود یاد کرده که قرار است در دو نسخه ۲ استاپ و ۳ استاپ روانه بازار شود. علاوه بر آن یک فیلتر معکوس ۳ استاپ هم در خط تولید آنها قرار خواهد گرفت.
همچنین محصول دیگر این استارتاپ، فیلترهای ND است که برای کاهش نور ورودی به سنسور دوربین مورد استفاده قرار می گیرند و همانند فیلتر X4 GND تأثیری روی رنگ ها نخواهد داشت. این محصول هم به نظر می رسد در استاپ های یک تا ده و با ابعاد ۱۰۰ و ۱۵۰ میلی متر مربع عرضه شود.
استارتاپ مذکور از کیفیت ساخت محصولات خود اطمینان خاطر داشته و گارانتی ۲۵ ساله را برای آنها در نظر گرفته است
لازم به ذکر است هر دو محصول مذکور از گلس Schott B270 ساخت آلمان بهره می برند که به معنی مقاومت بیشتر آنها در برابر ضربه بوده و از همین رو استارتاپ «Breakthrough Photography» گارانتی ۲۵ ساله را برای آنها در نظر گرفته است.
لشقعلاوه بر آنها فیلتری هم با عنوان Dark CPL راهی بازار خواهد شد که از ترکیب فیلتر ND و CLP تولید شده است. این استارتاپ با ترکیب قابلیت کنترل انعکاس فیلترهای CLP و کاهش دهنده نور ورودی فیلترهای ND توانسته محصولی ارائه کند که افکت مورد نظر را روی لنزهای ۱۶ میلی متری بدون «وینیتینگ» ثبت کند.
این فیلترها هم اکنون از طریق وبسایت کیک استارتر با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش می رسند که انتظار می رود در زمان ورود به بازار، برچسبی معادل با ۱۵۹ تا ۱۹۹ دلار داشته باشند.
 
 
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.