صفحه اصلی / گلزنی ستاره‌های ایرانی در لیگ هلند

گلزنی ستاره‌های ایرانی در لیگ هلند

 از بازی های هفته سی و سوم لیگ اردیویسه هر دو بازیکن ایرانی حاضر در هلند به میدان رفتند و هر دو نیز شکست را پذیرا شدند.
تیم آلکمار در این بازی های این هفته برابر نایمخن به میدان رفت و در نهایت موفق نشد به نتیجه ای بهتر از شکست دو بر یک دست پیدا کند، در این بازی ابتدا تیم میزبان توانست گلزنی کند و پیش از پایان نیمه اول علیرضا جهانبخش موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و تیم سابق خود را در معرض سقوط قرار دهد.
این بازی با تساوی در پیش بود تا اینکه تیم نایمخن موفق شد در دقیقه ۸۸ برای دومین بار دروازه آلکمار را باز کند و در نهایت برنده این بازی شناخته شود. ستاره ایرانی آلکمار که ۹۰ دقیقه در این بازی حضور داشت علاوه بر گلزنی در دقیقه ۸۲ یک کارت زرد نیز از داور میدان دریافت کرد.
اما دومین بازیکن ایرانی نیز از ساعت ۱۷ به میدان رفت، در این دیدار تیم هیرنفین در زمین زوله به بازی پرداخت و در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف شد. این بازی در نیمه اول با تنها گل تیم زوله به پایان رسید و این تیم توانست با گلزنی در دقیقه ۴۷ پیروزی خود را پررنگ تر کند.
تنها ثانیه هایی باقی مانده بود تا شکست هیرنفین به ثبت برسد که ستاره ایرانی این تیم موفق شد یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کند. رضا قوچان نژاد که ۹۰ دقیقه برای هیرنفین به میدان رفت در دقیقه ۵+۹۰ موفق شد نوزدهمین گل خود را به ثمر برساند و همچنان در تعقیب آقای گل لیگ اردیویسه قرار داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.