صفحه اصلی / شرکت گاز خراسان رضوی در اجرای شبکه های گازرسانی رکوردزنی کرد

شرکت گاز خراسان رضوی در اجرای شبکه های گازرسانی رکوردزنی کرد

 
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: یکی از افتخارات شرکت گاز استان در سال ۹۵ این بود که بیشترین اجرای شبکه گاز، تغذیه و توزیع یعنی حدود ۳۶۰۰ کیلومتر را دربین شرکت های استانی انجام داده است که این یک رکورد محسوب می شود.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، سید حمید فانی در بازدید از غرفه شرکت ملی گاز ایران در بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: در سال گذشته موفق شدیم هر دو روز یک روستا را در سطح استان از نعمت گاز بهره مند سازیم؛ یعنی حدود ۲۰۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.
وی تصریح کرد: درابتدای دولت یازدهم ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی حدود ۵۷ در صد بود که درحال حاضر به ۷۵ درصد رسیده است.
به گفته فانی، درحال حاضر ۱۵۰۰ روستا در استان از نعمت گاز بهره مند هستند.
این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: طرح گاز رسانی به حدود ۵۰۰ روستا نیز در دست اقدام قرار دارد که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته و با بهره برداری از این تعداد روستا، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به ۸۹ درصد می رسد.
فانی گفت: همچنین اجرا و بهره برداری از حدود ۴۰۰ روستای دیگر علاوه بر ۵۰۰ روستای مذکور را در حال پیمان سپاری داریم که کلنگ ۴۰ روستای آن هفته گذشته به زمین زده شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی اظهار کرد: این عهد را در شرکت گاز استان برای خودمان داریم که در سال ۹۶ روزی یک روستا را از نعمت گاز بهره مند سازیم و یک روستا را هم عملیات اجرایی آن را شروع کنیم یعنی دو برابر کاری که در سال گذشته انجام می دادیم.
وی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در بخش شهری به ۹۹.۸ در صد رسیده  که با گاز رسانی به دوشهر باقیمانده استان تا پایان سال جاری، ضریب نفوذ گاز در این بخش ان شاءالله به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
وی همچنین در خصوص بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی گفت: برگزاری این نمایشگاه ها  موجب می شود مجموعه صنعتگران ارتباط مستقیم و نزدیکی با تولیدکنندگان داشته باشند و نیازهایشان را در این گونه نمایشگاه ها برطرف سازند. این در حالی است که این گونه نمایشگاه ها می تواند برای به روز شدن صنعت ما بسیار موثر باشد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.