صفحه اصلی / رکورد خدمات‌رسانی مترو در نمایشگاه کتاب شکسته شد

رکورد خدمات‌رسانی مترو در نمایشگاه کتاب شکسته شد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، مازیار حسینی با بیان این مطلب افزود:  آمارها نشان می دهد در روز جمعه میزان جابه جایی مسافر توسط مترو به مقصد نمایشگاه و بالعکس دو برابر زمان مشابه خود در سال گذشته بوده است. 
وی با بیان اینکه در زمان هایی که با ازدحام جمعیت روبه رو هستیم؛ گیت های مترو به صورت رایگان به روی مردم باز می شود؛ ادامه داد: با وجود این اقدام آمارها نشان می داد که کف جابه جایی مسافر از ایستگاه شهر آفتاب ۱۴۵ هزار  نفر بوده است. 
معاون شهردار تهران گفت: از نظر سرعت خدمات رسانی نیز مترو تهران توانست رکورد خود را ارتقاء دهد به گونه ای که با دپوی قطارهای مترو در دو روز پایانی هفته و کاهش سرفاصله قطارهای مترو به ۵ دقیقه توانستیم؛ سریع ترین خدمات رسانی را به شهروندان داشته باشیم.
به گفته وی؛ در روزهای عادی سرفاصله قطارهای مترو به مقصد شهر آفتاب زیر ۱۰ دقیقه خواهد بود.
حسینی با بیان اینکه این حجم جابه جایی به این خاطر بود که پارکینگ های شهر افتاب دیگر گنجایش نداشت؛ یادآور شد: طبق اطلاعیه ای که به شهروندان و بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب دادیم؛ به دلیل اشباع شدن پارکینگ های شهر آفتاب از آنها خواستیم تا از حمل و نقل عمومی برای عزیمت به سمت شهر آفتاب استفاده کنند به همین منظور با حداکثر ظرفیت و بسیج امکانات و ناوگان آمادگی کامل در حوزه حمل و نقل عمومی نسبت به خدمات رسانی اقدام کردیم؛ به گونه ای که ایستگاه مترو شهر آفتاب به صورت همزمان از دو سکو مسافر گیری را انجام داد. 
وی در عین حال تاکید کرد: دو روز آخر هفته بیشترین پیک مسافر را به مقصد شهر آفتاب خواهیم داشت به همین منظور از شهروندان می خواهیم اگر می توانند رفتن به نمایشگاه را به روزهای میانی هفته منتقل کنند و اگر چاره ای هم ندارند پیشنهاد اول ما استفاده از مترو است. 
معاون شهردار تهران  همچنین بیان کرد: همانگونه که  پیش بینی می کردیم، میزان استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب از تاکسی آنلاین کارپینو  نیز زیاد بود. به گونه ای که در روز نخست نمایشگاه کتاب ۴۵۰۰ سفر توسط تاکسی های اینترنتی کارپینو انجام شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.