صفحه اصلی / لزوم ترویج قرض‌الحسنه بین واحدهای تولیدی کوچک و متوسط

لزوم ترویج قرض‌الحسنه بین واحدهای تولیدی کوچک و متوسط

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس اتاق اصفهان در این جلسه گفت: اتاق اصفهان با ۱۱ کمیسیون تخصصی و دو معاونت جوانان و بانوان همواره تلاش کرده که توسعه کسب‌وکار استان را در کنار پیگیری مسایل و مشکلات  فعالان اقتصادی دنبال کند.
سهل‌آبادی اضافه کرد: راه‌اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی، مرکز توسعه سرمایه‌گذاری و فناوری، دبیرخانه مشترک سه اتاق و دبیرخانه شورای گفت‌وگو، دبیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری  از فعالیت‌های اتاق اصفهان است که در راستای حل مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی بوده است.
تسهیلات قرض‌الحسنه، احیاگر واحدهای تولیدی
رئیس شورای عالی پیشکسوتان اتاق ایران در این جلسه با اشاره به اینکه بازرگانان و تولیدکنندگان اصفهان همواره در فعالیت‌های خیریه پیش‌قدم بودنده‌اند گفت: هر فعال اقتصادی در کنار فعالیت‌های خود می‌تواند یک کار خیر انجام دهد.
علاء میرمحمدصادقی خواستار ترویج سنت قرض‌الحسنه در بین مردم شد و گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه با دریافت کمک‌های مردمی می‌توانند نقش مهمی در برطرف ساختن مشکلات نیازمندان جامعه ایفا کنند.
میرمحمدصادقی خواستار ترویج سنت قرض‌الحسنه در بین واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد و گفت: تسهیلات بدون بهره می‌تواند این واحدهای تولیدی را احیا و به تولید دلگرم سازد.
وی حضور فعال اعضای هیات نمایندگان اتاق اصفهان در  جلسات هیات نمایندگان اتاق ایران و کمیسیون‌های تخصصی را قابل تقدیر دانست و گفت:  اتاق بازرگانی  اصفهان در تمامی زمینه‌ها پیشرو و پیش‌قدم است .
۱۵ مساله و مشکل  پیش روی فعالان اقتصادی
عضو هیات رئیسه اتاق ایران در این جلسه با اشاره به نوآوری و فعالیت‌های  اتاق اصفهان، از مسئولان این اتاق تقدیر کرد.
مسعود خوانساری از دسته‌بندی ۱۵ مساله اقتصادی پیش روی فعالان اقتصادی کشور در سال ۹۶ از سوی اتاق تهران خبر داد و افزود: در سال گذشته ۱۰ مساله اقتصادی شناسایی شد که غیر از تک‌نرخی شدن ارز ، بقیه آن ها از سوی دولت برطرف شد.
خوانساری خواستار مشارکت اتاق‌های بازرگانی در جمع‌آوری مسایل و مشکلات پیش  روی فضای کسب‌وکار کشور شد و گفت: ارایه مشکلات در کنار راه‌حل از سوی اتاق‌ها می‌تواند تصمیم‌گیری را برای دولت، مجلس و قوه قضائیه راحت کند.
وی وجود انسجام در بین گروه اقتصادی دولت را عامل موفقیت آن برشمرد و گفت: در تصمیمات  اقتصادی نباید جزیره ای تصمیم گرفت.
رئیس اتاق تهران افزایش تعداد اعضای اتاق بازرگانی را عامل موفقیت اتاق در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌ها برشمرد و گفت: ارایه خدمات نوین به اعضای اتاق و بهبود فضای کسب‌وکار از نقش‌های مهم و بدیل اتاق بازرگانی است  که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.