صفحه اصلی / گروه تجاری سافیلو رسما وارد بازار ایران شد

گروه تجاری سافیلو رسما وارد بازار ایران شد

 ایران دوازدهمین کشور منطقه است که این شرکت، برندهای تجاری خود را در آن ارائه می‌دهد. 
مجموعه شرکت‌های تجاری ایتالیایی سافیلو (Safilo)، سازنده، تولید‌کننده و توزیع‌کننده جهانی انواع لنز‌ها (عدسی) و عینک‌های آفتابی، با انعقاد قرارداد توزیع انحصاری با مکسی ویژن (Maxivision)، ورود خود به بازار ایران را اعلام کرد. گروه تجاری سافیلو، در این زمینه با یکی از معتبر‌‌ترین شرکت‌های توزیع‌کننده ایران، «نور‌گستران آذین آرین»، همکاری می‌کند. این شرکت توزیع‌کننده، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. 
ک. کُفیناس، مدیر‌عامل اجرایی شرکت سافیلو در منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا و رهبر عملکرد جهانی شرکای انحصاری سافیلو می‌گوید: «جمعیت ۸۰ میلیونی ایران، با درک و تمایل بالا نسبت به مد، بالاخص انواع عینک آفتابی و لنزهای با‌کیفیت و مرغوب، ایران را تبدیل به یکی از مستعد‌ترین بازارهای مورد‌نظر شرکت سافیلو در منطقه کرده است.» وی در ادامه افزود: «باتوجه به تقاضای بالای مشتریان ایرانی، برای محصولاتی با طراحی‌ به‌روز و کیفیت بالا در ساخت، براین باوریم که ۵ دسته‌ محصولات ما، شامل برند‌های مرغوب، لوکس و به‌روز، Lifestyle، جوان‌پسند و در نهایت برند‌های ورزشی، با استقبال بالایی در بازار ایران رو‌به‌رو خواهند شد. با تجربه و اعتباری ۱۰ ساله در این صنعت،  شرکت‌های مکسی‌ویژن و نور‌گستران آذین آرین، با برخورداری از زیر‌ساخت، منابع و دانش مناسب قادر خواهند بود تا به بهترین نحو، نام تجاری سافیلو را به فروشندگان ایرانی معرفی کنند.»
مهدی نصیری، مدیر اجرایی شرکت نور‌گستران آذین آرین در‌این‌باره بیان کرد: «همکاری با شرکت سافیلو برای ما بسیار افتخارآمیز است. لذا، تمام تلاش خود را در راستای ارائه برند‌های مرغوب و پیشرو این شرکت معتبر جهانی در ایران خواهیم داشت. لازم به ذکر است، ۲۰ برند نامی و برتر جهان در نمایشگاه مذکور برای مشتریان ایرانی عرضه می‌شود. با‌توجه به کیفیت بالای محصولات این گروه تجاری، مشتریان ایرانی این فرصت را خواهند داشت تا از محصولاتی مطرح در سطح جهانی لذت ببرند. آنچه مشتریان ایرانی به دنبال آن هستند، کیفیت بالا در ساخت و طراحی‌ منحصر‌به‌فرد محصولات این برند می‌باشد.
کُفیناس در پایان بیان داشت: «با افزایش دو رقمی فروش در منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا، ۲۰۱۶سالی استثنایی برای شرکت سافیلو بوده است. این موفقیت، مدیون توزیع و تبلیغ هدفمند محصولات و نام تجاری سافیلو در سراسر منطقه است.» در ادامه، وی با ابراز امیدواری از آینده همکاری با شرکت نور‌گستران آذین اظهار داشت: «مشتاقانه در تلاشیم تا با کمک این شرکت، محصولات باکیفیت خود را به مشتریان ایرانی عرضه کنیم.»
به این ترتیب، علاقه‌مندان می‌توانند از این پس شاهد ارائه طیف وسیعی از محصولات گروه سافیلو در تهران باشند. همانطور که گفته شد، محصولات این نام‌تجاری در ۵ دسته خلاص می‌شوند.  برند‌های مرغوب؛ مانند آتلیر (Atelier) با طراحی ایلی صعب (Elie Saab)،  برند‌های لوکس و به‌روز مانند، دیور (Dior)، فندی (Fendi)، جیمی تشو (Jimmy Chou)، ژیوانشی (Givenchy)، سلین (Céline)، بوس (BOSS)، مکس مارا (Max Mara)، و محصولات پیر کاردین  (Pierre Cardin)،  برند‌هایLifestyle  (محصولاتی طراحی شده برای افرادی با سلایق مشخص) با طراحی کررا (Carrera)، مارک جیکوبز (Marc Jacobs)، جوسی کوتور (Juicy Couture)، فسیل (Fossil)، بابی براون (Bobbi Brown) و کیت اسپیت (Kate Spade)، و در نهایت  محصولات جوان‌پسند که برند‌هایی مانند پولوروید (Polaroid) و هاویانا (havaianas) را شامل می‌شود. مشتریان در ایران این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به نمایشگاه محصولات سافیلو، واقع در خیابان سمیه در تهران، از تمامی امکانات، خدمات و برند‌های این شرکت برخوردار شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.