صفحه اصلی / توزیع ۸۰۰ هزار هولوگرام امنیتی در هیات‌های استانی

توزیع ۸۰۰ هزار هولوگرام امنیتی در هیات‌های استانی

 اقلام پیش‌بینی شده برای استان‌ها از قبیل مهرهای شعب، هولوگرام‌های امنیتی صندوق‌ها، کارت‌های سرناظران و… در اختیار هیات‌های عالی نظارت استان‌ها قرار گرفت.
حسین بحیرایی با اشاره به این که دفترچه‌های آموزشی ناظران، سرناظران و بازرسان نیز در ۷۰ هزار نسخه تهیه و در حال تحویل است، افزود: مهرهای امنیتی با قدرت ضرب ۵ هزار استمپ سفارش داده شده بود که به صورت کاملا محرمانه تهیه و تولید شدند. هم‌اکنون در حال تحویل این مهرها به دبیران اجرایی استان‌ها هستیم که در میان هیات نظارت شهرستان و بخش توزیع شود.
دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه شائبه در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور، از طراحی هولوگرام‌های خاص برای الصاق به صندوق‌های رای خبر داد و گفت: تعداد ۸۰۰ هزار هولوگرام امنیتی پس از طراحی فوق حساس چاپ شده است که این هولوگرام‌ها ساعتی قبل از رای‌گیری به صندوق‌های رای چسبانده می‌شود و در صورت هرگونه خدشه، آن صندوق باطل خواهد شد.
بحیرایی افزود: از دیگر اقلامی که برای هیات‌های نظارت سراسر کشور در نظر گرفته شده است، دفترچه‌های آموزش سرناظران است که به تعداد مشخص تهیه و برای آموزش و مرور روند فعالیت‌های اجرایی – نظارتی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.
وی در ادامه از چاپ ۱۱۰ هزار کارت برای ناظران و سرناظران خبر داد و گفت: این تعداد ناظر وظیفه حفاظت از آرای مردم را در ۶۶ هزار صندوق رای دارند.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.