صفحه اصلی / حامد بهداد در ۱۰ سالگی «دارکوب» می‌خواند

حامد بهداد در ۱۰ سالگی «دارکوب» می‌خواند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی این گروه موسیقی، حامد بهداد که سال‌ها در کنار همایون نصیری و گروه «دارکوب» حضور داشته، درباره ۱۰ سالگی گروه دارکوب اظهار کرد: می‌گویند که بنشین لب جوی و گذر عمر ببین. ما ۱۰ سالش را این‌گونه دیدیم. رفیق‌های خوبی مثل همایون نصیری، دارا، آرش و خیلی‌هایی که بودند و اکنون نیستند یا مثل خود من در پارت‌تایم‌های مختلفی تمرین کردند و رفتند، ولی بخش دوستی و خاطره‌ها و بخصوص موسیقی در این ۱۰ سال خیلی لذت‌بخش بوده است.
 
این بازیگر افزود: من خیلی خوش‌شانس بودم که حداقل در بخش موسیقی دوستان درجه یکی مثل همایون نصیری، علیرضا عصار، همایون شجریان، دارا دارایی، علی اظهری و … داشتم. خیلی خوش شانس بودم که این دوستان با من بودند و علاقه‌مندی من به موسیقی صرفا در حد علاقه باقی نماند. دوستی با این رفقای هنرمندم باعث شد که من از نزدیک به تماشای موسیقی بنشینم و در خصوصی‌ترین بخش‌های زندگیم با آن‌ها بزرگ شوم و بگویم و بخندم و قطعا ۱۰ سالگی دارکوب برای من لذت‌بخش است.
 
همایون نصیری – سرپرست گروه موسیقی دارکوب – نیز با تشریح برخی جزییات کنسرت ۱۰ سالگی دارکوب و با اعلام قطعیت حضور حامد بهداد در این کنسرت، گفت: از همان ابتدای آغاز به کار گروه دارکوب همواره تلاش من و همه نوازنده‌ها و اعضای دارکوب این بوده که بهترین و قوی‌ترین آثار را در اختیار مخاطبان موسیقی و علاقه‌مندان این ژانر قرار دهیم و این دغدغه و ذهنیت باعث شده بتوانیم در همه این ۱۰ سال مخاطبان خوش‌ذوق و باسواد موسیقی را به سمت آثار دارکوب بکشانیم. در کنسرت ۱۰ سالگی دارکوب گلچینی از آثار گروه را که در سال‌های گذشته روانه بازار موسیقی کشور شده است، با قدرت و انرژی تمام اجرا خواهیم کرد و مفتخریم که در این اجرا پذیرای مخاطبانی باشیم که از همان سال‌های ابتدایی فعالیت‌های گروه با ما بوده‌اند و این‌بار می‌خواهیم جوری غافلگیرشان کنیم که هیجان و انرژی این کنسرت تا همیشه در ذهن‌شان باقی بماند.
 
او درباره حضور حامد بهداد به‌عنوان خواننده در کنسرت ۱۰ سالگی دارکوب، اظهار کرد: حامد بهداد جزو معدود هنرمندانی است که از همان سال‌های ابتدایی فعالیت‌های دارکوب به‌عنوان خواننده در کنار ما بوده و از هوش و سواد موسیقیایی بالایی برخوردار است. مواقع زیادی بوده که حامد مشاوره‌هایی را به من داده و باعث شده این همکاری بیشتر و بهتر جریان پیدا کند. در کنسرت ۱۰ سالگی، حامد بهداد حضوری متفاوت را روی صحنه تجربه خواهد کرد.
 
نصیری درباره چشم‌انداز دهه دوم فعالیت‌های گروه دارکوب نیز معتقد است: قطعا همان راه را ادامه می‌دهیم و پخته‌تر می‌شویم. هرقدر بیشتر بگذرد بیشتر یاد می‌گیریم و گوش می‌کنیم و سوادمان بالاتر می‌رود و سعی می‌کنیم در کارهای‌مان هم این تجربه را وارد کنیم.
 
کنسرت ۱۰ سالگی گروه دارکوب پنجم خردادماه در دو سانس در برج میلاد برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.