صفحه اصلی / احتمال معرفی تبلتی با برند موتورولا

احتمال معرفی تبلتی با برند موتورولا

موتورولا یکی از اولین بازیگران عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند اندرویدی بود و سری جی و ایکس این شرکت به عنوان گوشی‌هایی شناخته می‌شوند که ارزش خرید بالایی دارند. از طرفی باید گفت که سری زد این شرکت نیز موفق‌ترین گوشی از سری گوشی‌های ماژولار هستند؛ اما در زمینه‌ی تبلت‌ها، موتورولا سابقه‌ی بدی دارد و حتی در طی سالیان گذشته با توجه به این سابقه تبلتی معرفی نکرده است؛ با این حال به نظر می‌رسد موتورولا به‌زودی وضعیت را تغییر خواهد داد.
بنابر گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد موتورولا تبلتی با صفحه نمایش ۹ یا ۱۰ اینچی معرفی خواهد کرد. این تبلت اندرویدی بوده و مبتنی بر اندروید است؛ اما ویژگی‌هایی مانند Productivity Mode خواهد داشت که باعث می‌شود از حالت چند پنجره‌ای اندروید بهره ببرید. هر چند این ویژگی در اندروید جدید به صورت پیش‌فرض وجود دارد؛ اما با قابلیت جدید می‌توانید آیکون برنامه را در نوار ناوبری قرار دهید و به راحتی بین آن‌ها حرکت کنید. همچین می‌توانید آیکون برنامه را به بالا بکشید تا بسته شود. البته این ویژگی در یوگا بوک لنوو نیز وجود دارد که در واقع تبلتی از سوی شرکت مادر موتورولا به شمار می‌رود.
در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت، سایر مشخصات و همچنین زمان عرضه‌ی این تبلت در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد موتورولا قصد ندارد تبلتی ساده معرفی کند تا در بین انبوه تبلت‌های موجود در بازار حرفی برای گفتن نداشته باشد و در عوض قصد دارد تا با ویژگی‌های نرم‌افزاری و شاید سخت‌افزاری آن را از انبوه رقبا متمایز کند.
البته برای اینکه بدانیم آیا ویژگی‌های یادشده صحت دارند و تبلت موتورولا متفاوت خواهد بود یا خیر باید منتظر بمانیم و شرایط را در روزهای آینده رصد کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.