صفحه اصلی / جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز، سید محسن حسینی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان با اشاره به وقوع سیلاب های متعدد در ماه های گذشته در کشور گفت: با توجه به وقوع چنین سیلاب هایی که تلفات جانی و خسارات مالی فراوان به دنبال داشت و با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های قابل توجه این جلسه فوق العاده برای پیشگیری از خسارات احتمالی تشکیل شد.
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان نیز بر لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در چنین مواقعی تاکید کرد و گفت:شرکت آب  منطقه ای به عنوان متولی رودخانه ها باید اطلاع رسانی فوری و به موقع را در چنین مواقعی برای حفظ و حراست از جان مردم در دستور کار خود قرار دهد.
مهندس داودگیلک تصریح کرد: اطلاع رسانی به کارگاه های فعال شرکت آب منطقه ای انجام شده است تا در صورت ایجاد بحران از تجهیزات و امکانات خود حفظ و حراست کنند و همچنین بتوانند از این تجهیزات برای جلوگیری از سیلاب های احتمالی استفاده نمایند.
معاون مالی و پشتیبانی شرکت نیز در این جلسه با بیان این که مدیریت سیلاب نیازمند اطلاعات صحیح است، گفت: کمبود اطلاعات مدیریت را دچار مشکل می کند و باید کمبودها و کاستی هایی که در زمینه تجهیزات شرکت برای مقابله با سیل وجود دارد نیز شناسایی و در اولویت تهیه قرار گیرد.
مهندس حیدر داودیان افزود: در بخش مالی و پشتیبانی اقدامات لازم در حال انجام است ودر بحث اقدامات مورد نیاز نیزدر زمان بحران پشتیبانی لازم را انجام می دهیم.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب گلستان در نشست صمیمی با فرماندار کلاله گفت: اجرای طرح های آبرسانی کلاله از محل درآمدهای تبصره ۳ شتاب بیشتری خواهند گرفت.
محمد هادی رحمتی افزود: با بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرک های حقانی، نیروی انتظامی و بلوار شعرا کلاله شاهدارتقاء وضعیت آبرسانی شهروندان در شهر کلاله خواهیم بود.که این پروژه های از محل درآمدهای تبصره ۳ تامین اعتبار گردیده است .
وی طول خط انتقال طرح آبرسانی  به شهرکهای مذکور را بیش از  6 هزار متر با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان از محل درآمد تبصره ۳ آب بهاء بیان کرد و افزود: در حال حاضراین پروژه  40 درصد  پیشرفت فیزیکی داشته است که پیش بینی می گردد با توجه به تلاش و  همت همکاران پروژه مذکوز زودتر از زمان برنامه ریزی شده  به بهره برداری برسد.
وی تصریح کرد به منظور آبرسانی مطلوب و پایدار به شهروندان کلاله  حفر ۲ حلقه چاه آب با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۴۰۰ ملیون تومان از محل  درآمدهای تبصره ۳ برای جبران کمبود بخشی از آب شرب در دستور کار سال جاری قرار گرفته است که اقدامات اولیه و مجوز های لازم جهت اجرا آن اخذ شده و امیدواریم با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن هر چه سریعتر آغاز شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.