چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / دفاع از عزت ملی مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید است

دفاع از عزت ملی مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید است

 
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام مجید انصاری در جمع مردم جیرفت  با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: انتخابات در نظام اسلامی موجب اقتدار ٬صلابت وعزت ملی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات بالندگی نظام را در پی دارد.
وی اضافه کرد: مردم اهمیت انتخابات را درک کرده اند و آن را یک سند افتخار میدانند.
دبیر مجمع روحانیون کشور گفت:امام (ره) بر اساس مبانی اسلام اعلام کرد  که جمهوری اسلامی با  رای مردم  هویت دارد و ارکان نظام را  مردم تشکیل دادند.
وی با اشاره به پیشرفت امکانات اطلاع رسانی در کشور گفت: امکان دستیابی مردم به اطلاعات از سوی رسانه بخصوص اینترنت موجب شده مردم در جریان همه امور باشند.
این فعال سیاسی تصریح کرد:مردم در سال ۹۲ در پاسخ به بی مهری عدم تایید صلاحیت مرحوم هاشمی یار و یاور انقلاب  روبرو شدند ،در آن برهه علی رغم حمایت سران اصلاحات و مرحوم هاشمی از جریان اعتدال, اصولگرایان معتدل نیز  برای برون رفت  کشور از اوضاع نابسامان به روحانی رای دادند.
معاون حقوقی رییس جمهور تصریح کرد: بی مهری رسانه ای در این مدت نسبت به خدمات دولت انقدر زیاد بود که در هیچ مقطعی چنان اتفاقی نیفتاده است.
وی اضافه کرد:مخالفان نگذاشتند دولت مسیر خود را ادامه دهد البته ما ثابت کردیم که میتوانیم با کاهش قیمت نفت به ۳۰ دلار  ،باخزانه خالی، مواجهه بابدهی وزارتخانه ها، بکار گیری ۶۰۰ هزار نفر نیرو بدون در نظر گرفتن ردیف حقوقی و بسیاری از مشکلات کشور را از بحران نجات دهیم .
وی اضافه کرد: وقتی دولت را تحویل گرفتیم در کل کشور فقط با ۱۸ روز ذخیره گندم مواجه بودیم و خطر جدی مملکت را تهدید می کرد.
انصاری اضافه کرد: تحریم های فزاینده  کشور را فلج کرده بود وما با پدیده دور زدن ملت به نام دور زدن تحریم  ها مواجه بودیم.
وی  افزود:وقتی دولت تدبیر روی کار امد علی رغم در امد ۸۰۰ میلیارد دلاری پول نفت در دولت قبل،خزانه کشور را خالی تحویل گرفتیم.
 این فعال سیاسی گفت:مطالبات کارکنان اموزش و پرورش از سال ۸۸ مانده بود و این دولت اقدام به پرداخت مطالبات فرهنگیان کرده است.
 انصاری اعلام کرد: در این دولت در ذخیره گندم خود کفا شدیم.
 وی در ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت تجهیز و راه اندازی ۲۱ هزار تخت بیمارستانی و تجهیز بیمارستانهای مدرن را از نمونه خدمات ماندگار این دولت اعلام کرد.
انصاری اجرای ستاره خلیج فارس  و تولید گازووییل در کشور را از خدمات دولت اعلام کرد و گفت:ما حق نداریم دسترنج دولت و اقتدار ملی را نادیده بگیریم وحق نداریم کشور را فقیر و ندار معرفی کنیم.
 وی در بخش دیگری از سخنانش مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید را عزت و اقتدار ملی  دانست و افزود:رییس جمهور تیم قوی مثل ظریف ،عراقچی و  صالحی را راهی مذاکرات کرد تا حقانیت  و اقتدار ملی  ما در مذاکرات اثبات شود.
 وی در بخش دیگری اضافه کرد: کشور در  پیچ تاریخی است و همه باید برای عزت انقلاب تلاش و نگذاریم کار نیمه تمام بماند.
انصاری گفت:ما در مذاکرات هسته ای موفق بودیم و برجام از ملی شدن نفت بسیار ارزشمند تر است.
وی اضافه کرد:در مذاکرات هسته ای عزت کشور حفظ و تحریم ها برداشته شد.
 وی  افزود:نباید برای بدست آوردن رای مردم چهره کشور را مخدوش و نظام را تضعیف کنیم.
 وی گفت: کارنامه دولت درخشان است و نباید اجازه تخریب به مدعیان بدهیم.
انصاری افزود: این دولت ۲۵۰۰ شرکت دانش بنیان راه اندازی و جوانان فارغ التحصیل را حمایت کرد.
وی در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات ‌و انتخاب مجدد دولت تدبیر و امید را نوید بخش حرکت در مسیر  رشد و توسعه ملی دانست.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.