صفحه اصلی / نرخ سود تسهیلات بانکی برای بنگاه های کوچک تولیدی تک رقمی شود

نرخ سود تسهیلات بانکی برای بنگاه های کوچک تولیدی تک رقمی شود

 کوچک و متوسط کاهش یابد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، جلال محمودزاده در گفت‌وگو افزود: تا زمانی که سود تسهیلات بانکی برای بخش تولید تک رقمی نشود،  وضعیت اقتصاد بنگاههای تولیدی کوچک سامان نخواهد گرفت ؛ چون که پرداخت تسهیلات با سود بالای ۲۷ درصد، تولید شکل نخواهد گرفت .
وی خواستار اصلاح نظام بانکی شد و تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان با حمایت بانکی و سایر حمایت های مورد نیاز از بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی موفق شدند راه پیشرفت و توسعه را طی کنند که لازم است در ایران نیز به این شکل عمل شود.
محمودزاده با اشاره به آمارهای مطرح شده در مورد نرخ بیکاری گفت: اشتغال های یکی دو روزه یا نیمه رسمی جزو اشتغال محسوب نمی شود و باید زمینه ایجاد اشتغال پایدار در کشور فراهم شود.
وی افزود: مسئولان باید موضوع اشتغال را جدی بگیرند و زیرساخت های لازم را برای توسعه اقتصادی در روستاها و شهرها فراهم کنند.
محمود زاده تصریح کرد: ۳۵ درصد جوانان کشور در رو ستاها ساکن هستند و  مشغول انجام امور کشاورزی در کنار خانواده خود هستند ؛ برای اینکه جوانان انگیزه فعالیت داشته باشند، باید کشاورزی را تقویت کرد و رونق را به روستاها باز گرداند تا زمینه  اشتغال فراهم و همچنین آبادانی فراهم شود.
وی با بیان اینکه دولت باید جوابگوی نیاز مردم جامعه باشد، افزود: اگر زیرساخت های بخش صنعت و  بخش کشاورزی تقویت شود ، دیگر جوانان از روستاها مهاجرت نمی‌کنند و مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.