صفحه اصلی / ایجاد ۴ هزار شغل جدید توسط گروه مالی گردشگری در سال تولید و اشتغال

ایجاد ۴ هزار شغل جدید توسط گروه مالی گردشگری در سال تولید و اشتغال

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی گردشگری، این مطلب را «مهدی جهانگیری»، رییس گروه مالی گردشگری، در مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در جمع کارگران مجتمع فولاد بناب عنوان کرد و گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نام گذاری شده است گروه مالی گردشگری بر اساس دورنمای ایجاد طرح ها و پروژه های مختلف در سراسر کشور، ایجاد چهار هزار فرصت شغلی جدید را برنامه ریزی کرده است.
وی با توجه به شعار امسال و مشکل بیکاری در بین جوانان گفت: همه می دانیم که در حال حاضر بزرگترین مشکل کشور اشتغال است و خانواده ای نیست که در آن جوان بیکار نباشد لذا اولویت فعالان اقتصادی و تولیدی باید ایجاد اشتغال پایدار باشد.
وی احیای مجتمع فولاد صنعت بناب را یکی از اولویت های گروه مالی گردشگری عنوان کرد و گفت : از طرح ها و پروژه هایی که توجیه اقتصادی داشته باشند و در جهت تکمیل زنجیره تولید در این مجتمع بوده و اجرای آنها در اسرع وقت انجام شود پشتیبانی خواهیم کرد.
جهانگیری بانک گردشگری را الگویی تمام عیار در حمایت از تولید دانست و گفت : هیچ یک از بانک ها مثل بانک گردشگری حامی تولید و حفظ واحد تولیدی نیستند و یکی از معضلاتی که بعضی از واحدهای تولیدی با آن مواجه هستند تامین منابع مالی و تسهیلات گران قیمت اخذ شده از بانک ها برای تاسیس است که در بسیاری از موارد امکان بازپرداخت آن وجود ندارد.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد طرح ها و پروژه هایی در راستای زنجیره ارزش و تولید با تاکید بر زمان بندی انجام سریع و برنامه اقتصادی مناسب پیشنهاد شوند تا بتوان منابع و نیروی انسانی لازم را به اجرای آنها اختصاص داد.
شایان ذکر است که در پایان این مراسم از کارگران نمونه مجتمع فولاد صنعت بناب با اهدا لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.