صفحه اصلی / توییتر هم به قابلیت پخش زنده مجهز می‌شود

توییتر هم به قابلیت پخش زنده مجهز می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، توییتر پخش زنده پنج رویداد مهم ورزشی را در دستور کار خود قرار داده و از جمله قصد دارد چند ساعت در هفته مسابقات لیگ بسکتبال آمریکا و همین طور مسابقات بیسبال را در این کشور پوشش دهد.
علاوه بر این بخش های مهم و حساس این مسابقات و همین طور برخی بازی های ورزشی قدیمی جذاب و برنامه های زنده تلویزیونی هم از طریق توییتر قابل مشاهده و در دسترس خواهند بود.
توییتر به دنبال پخش یک برنامه زنده استودیویی به صورت روزانه نیز هست که استادیوم نام خواهد داشت و در قالب آن قهرمانان ورزشی به سوالات کاربران پاسخ می دهند. این شبکه اجتماعی پخش مسابقات گلف را هم در دستور کار خود قرار داده و بدین منظور از فناوری پخش ویدئوی ۳۶۰ درجه استفاده خواهد کرد.
 یکی دیگر از برنامه های توییتر پخش زنده برنامه های خبری با موضوعات مختلف است. برخی سایت های خبری، اقتصادی و فناوری و تفریحی هم به همین منظور در حال برنامه ریزی هستند تا به طور روزانه یا هفتگی در توییتر تولید محتوا کنند.
توییتر دنیای موسیقی و مد را هم از یاد نبرده و قصد دارد محتوای ویدئویی زنده با چنین موضوعاتی را نیز تولید کند. قرار است برای هر یک از انواع این محتوا هشتگ هایی خاصی هم طراحی شود تا تعقیب آنها ممکن شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.