صفحه اصلی / بهره‌مندی بیش از ۹۹ درصد روستاهای اردبیل از نعمت برق

بهره‌مندی بیش از ۹۹ درصد روستاهای اردبیل از نعمت برق

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهندس "علیرضا علیزاده" با بیان اینکه از نظر جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی نیز ۹۹.۷ درصد جمعیت از نعمت برق بهره‌مند هستند، اظهار کرد: هفت شهرستان استان اردبیل اعم از مناطق شهری و روستایی به طور کامل از نعمت برق بهره‌مند هستند و فقط در سه شهرستان استان اردبیل قشلاقات زیر ۱۰ خانوار به تعداد محدود باقی مانده که برق‌رسانی به آن‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.
علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در همین راستا در سال گذشته موفق شدیم برای ۲۹۷ خانوار عشایری اقداماتی را در راستای تبدیل انرژی خورشیدی به شکل سیار و چمدانی قابل حمل ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه از نظر کمیت در هیچ نقطه‌ای از استان در تأمین برق به عنوان زیرساخت تولید بخش کشاورزی و گردشگری برای حضور سرمایه‌گذاران مشکلی نداریم، تصریح کرد: در تمام شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ظرفیت واگذاری انشعاب برق به میزان کافی وجود دارد تا یاریگر سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف توسعه استان اردبیل باشیم.
علیزاده گفت: در بخش کیفیت و ارتقای شاخص‌ها در این بخش ما فعالیت‌های خوبی را آغاز کردیم تا هم به شکل فنی و هم با استاندارد بالا برق مورد نیاز مشترکان، تولیدکنندگان و صنعت‌گران را فراهم کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.