صفحه اصلی / مهار تورم و شفاف سازی مهم ترین دستاورد دولت یازدهم است

مهار تورم و شفاف سازی مهم ترین دستاورد دولت یازدهم است

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، محمود هاشمی در گفت و گو  افزود: دولت یازدهم تا به  امروز توانسته نرخ تورم را به خوبی کنترل کند و قیمت ها را در سطح معینی نگه دارد. این دستاوردها باعث شده که هزینه خانواده ها افزایش نیابد. باید هزینه واقعی خانواده ها متعادل شود.
وی ادامه داد: صنایع کوچک و متوسط کشور در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته اند و برای اینکه نقش و سهم این صنایع در اقتصاد کشور افزایش یابد، باید سیاست های اقتصادی مقاومتی به طور دقیق اجرایی شود.
هاشمی گفت: صنایع  کوچک و متوسط نباید برای تامین مواد اولیه و ماشین آلات به کشورهای خارجی متکی باشند و باید هم مواد اولیه و هم ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز این صنایع در داخل کشور ساخته شود و در این زمینه خودکفا شویم.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران افزود: اینکه دولت فقط به صنایع بزرگ توجه داشته باشد، درست و منطقی نیست و با این عملکرد نمی توان به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه های سالانه رسید.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان از طریق حمایت از صنایع کوچک و متوسط به رشد و پیشرفت نائل شده اند، اظهار کرد: لازم است دولت ما حمایت از صنایع کوچک و متوسط تولیدی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.