صفحه اصلی / گشایش باجه بانک ملت در شرکت ملی نفت ایران

گشایش باجه بانک ملت در شرکت ملی نفت ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بهمن اسکندری معاون مدیرعامل این بانک در امور بانکداری شرکتی در مراسم آغاز به کار این باجه، از حوزه نفت به عنوان شریک استراتژیک بانک ملت نام برد و اظهار امیدواری کرد که با افتتاح باجه مذکور، سطح ارائه خدمات بانکی به کارکنان شرکت ملی نفت ایران ارتقا یابد.
وی با بیان این نکته که نگاه بانک ملت به شرکت ملی نفت، نگاهی خاص و ویژه است، افزود: بی تردید ارائه خدمات ویژه به کارکنان حوزه نفت و انرژی باعث افزایش بهره وری آنها در این حوزه خواهد شد.
معاون مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که در این باجه، تمامی خدمات بانکی را به کارکنان شرکت ملی نفت ایران ارائه و آنان را از مراجعه به شعب بی نیاز کنیم.
وی با اشاره به تعاملات گسترده و روزافزون حوزه نفت و بانک ملت از حدود ۱۲ سال پیش تاکنون، ادامه داد: عمده سرمایه گذاری های انجام شده از سوی حوزه نفت در پارس جنوبی با استفاده از تسهیلات این بانک انجام شده و این امر باعث شده است تا در اثر عملکرد خوب این حوزه، کشور در سال گذشته، رشد اقتصادی مناسبی را تجربه کند.
اسکندری اظهار آمادگی کرد که بانک ملت همچنان تسهیلات مورد نیاز پروژه های بخش نفت، گاز و پتروشیمی را تامین و به کارکنان فعال در این حوزه هم خدمات بانکی لازم را ارائه کند.
وی با تاکید بر این نکته که ۲۵ درصد از مصارف، ۲۲ درصد از منابع و ۳۳ درصد از عملکرد ارزی نظام بانکی به بانک ملت اختصاص دارد، تصریح کرد: هم اکنون تمامی مدل های تامین مالی که پیش از این از سوی بانک های خارجی برای بخش انرژی کشور انجام می شد، از سوی بانک ملت انجام می شود.
خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هم از تعامل خوب بانک ملت با این مجموعه سپاسگزاری و اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این باجه، سطح تعاملات فی ما بین ارتقا یابد.
وی با بیان این نکته که طرح های زیادی با مشارکت شرکت ملی نفت و بانک ملت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بانک ملت در طول سالیان گذشته، همکاری مطلوبی با حوزه نفت داشته است که امیدواریم این همکاری روز به روز افزایش یابد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.