صفحه اصلی / محدودیتی برای صدور پروانه در حوزه اصناف استان خراسان جنوبی وجود ندارد

محدودیتی برای صدور پروانه در حوزه اصناف استان خراسان جنوبی وجود ندارد

در حال حاضر هیچ محدودیتی برای صدور پروانه در حوزه اصناف خراسان جنوبی وجود ندارد.
داوود شهرکی ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی مدیریت تحول در فکر و رفتار اظهار داشت: معدن زیرساختی برای صنعت در استان خراسان جنوبی است که سال گذشته ۹۰۰ محدوده معدنی راکد که از طریق سامانه کاداستر شناسایی شده بود آزاد سازی و به مردم معرفی شد.
وی با بیان اینکه بعد از آزادسازی محدوده معدنی در سال گذشته ۲۰۰ محدوده مجدد ثبت شد افزود: در بخش اصناف درخواست و صدور پروانه از طریق سامانه بوده و در حال حاضر هیچ محدودیتی برای صدور پراونه برای اصناف وجود ندارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تامین منابع مالی برای خرید مواد اولیه مهم‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در استان خراسان جنوبی است که در این راستا تسهیلاتی به واحدهای تولیدی اعطا شد.
وی بیان کرد: سامانه بهین‌یاب برای شناسایی واحدهای مشکل‌دار تولیدی راه‌اندازی شد و در این راستا کارگروهی به عنوان کارگروه رونق تشکل و مشکلات اولیه در آنجا پیش‌بین شد که بعد از شناسایی و پایش اولیه مشکلات، واحدها به کارگروه رفع موانع تولید معرفی شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال هدف‌گذاری بر تولید و اشتغال است و در حوزه تجارت سامانه ثبت سفارش واردات و صادرات، سامانه مرزنشینان، سامانه کارت بازرگانی و سامانه انبار برای ورود و خروج کالاها راه‌اندازی شد که این اقدام برای رصد کالاهای قاچاق کاری بسیار مفیدی بوده است.
شهرکی افزود: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین برنامه دولت است که در استان‌ها اجرا می‌شود و سیاست‌گذاری و شفاف‌سازی بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.