صفحه اصلی / قولی ندادیم که تاپایان دولت قابل افتتاح نباشد

قولی ندادیم که تاپایان دولت قابل افتتاح نباشد

گفت:قرارما با مردم درسفرهای استانی این بود که قولی بدهیم که تاپایان دولت به افتتاح برسد اما اینک می گویند افتتاح نکنید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شنبه در جمع پرشور جوانان و حامیان مردمی دولت تدبیر و امید در استان کرمان افزود: در طول ۳.۵ سال گذشته بارها عده‌ای در جلسات خصوصی و عمومی تصمیم‌گیری، رو در روی ما ایستادند تا مردم نتوانند از شبکه‌های مجازی استفاده کنند و هر روز فشار می‌آوردند که باید شبکه‌های اجتماعی، فیلتر شوند، اما امروز که موقع انتخاب شده ، خود آنها پیشتاز در استفاده از فضای مجازی هستند.
وی افزود: اگر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایراد دارند، این ایراد برای همه است و تنها نباید مردم را از داشتن آن محروم کرد.
وی با بیان اینکه مسیر عدالت، اعتدال و اصلاحات را رها نخواهیم کرد، تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند در میان راه برگردیم اما ما برنمی‌گردیم و امید روحانی، مردم و جوانان عزیز هستند.
وی تاکید کرد که راه ما این بوده که شرق کشور را آباد کنیم و استان کرمان و استان‌های شرقی مسیر ارتباطاتی جهان شرق و غرب باشند و از چابهار و تمام کشور راه آهن به اروپا متصل شود.
رئیس‌ جمهوری افزود: راه ما این بوده که برای اولین بار در ایران، آب دریای عمان به صورت شیرین وارد کرمان شود و ما تصمیم گرفتیم، سرمایه‌گذاری‌ها در این استان افزایش یابد.
روحانی تصریح کرد: در ۳.۵ سال گذشته هزار تفاهم‌نامه توسط مسئولان با بخش خصوصی و عمومی، امضاء شده است و در این دولت، ۱۶ هزار میلیارد تومان طرح به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس‌ جمهوری با بیان اینکه عده‌ای در کشور می‌گویند چرا دولت یازدهم در ماه‌های انتهایی این دولت طرح‌ها را افتتاح می‌کند، اظهار داشت: قرار ما در سفرهای استانی در این بود، قولی به مردم دهیم که قابل عمل باشد و حتی‌الامکان تا پایان دولت یازدهم افتتاح شود.
روحانی تأکید کرد: حال که می‌خواهیم طرح‌ها را به بهره‌برداری برسانیم می‌گویند افتتاح نکنیم، آنها فکر می‌کنند طرح‌های چند صد هزار میلیاردی دیروز صبح کلنگ زده شده و امروز افتتاح می‌شود، اما این مردم ایران بودند که در طول ۳.۵ سال گذشته تلاش کردند.
رئیس‌ جمهوری افزود: چرا از راهمان برگردیم ما می‌خواهیم به غیر از سرمایه‌گذاران داخلی، سرمایه‌گذاران خارجی را به کشور بیاوریم تا برای مردم و جوانان شغل ایجاد کنیم.
روحانی افزود: در دولت یازدهم در طول این مدت، ۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی به صورت مستقیم و فاینانس جذب شده و هزار و ۳۸۷ میلیون یورو، سرمایه‌گذاری انجام شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ما هر چه داریم از سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و انقلاب، دفاع مقدس، ایستادگی، وحدت و پیشرفت ملت در سایه عشق به خاندان رسالت و بویژه مولایمان امام حسین(ع) محقق شده است.
رئیس جمهوری با بیان اینکه در روزهای بسیار مقدس برای تعیین هدف و آرمان بسیار بلندمان باید همه توان‌مان را بکار گیریم، گفت: این روزها، روزهای سرنوشت‌سازی برای ملت ماست و در این ایام حقیقتاً جای مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در میان ما خالی است.
روحانی اظهار داشت: ای کاش می‌شد، هنوز هم از فیض وجود آن سیاستمدار پخته و صابر و آن مجاهد نستوه که در انقلاب در کنار امام عزیز و بزرگوار ما و در دفاع مقدس به عنوان بازوی امام(ره) در راه حراست از کشور گام نهاد و در عرصه‌های مختلف، یار و یاور مقام معظم رهبری بود، بهره‌مند بودیم.
رئیس‌ جمهوری با تأکید بر اینکه ما باید راه هاشمی را ادامه دهیم، گفت:ما مسیر عدالت، اعتدال و اصلاحات را رها نخواهیم کرد. 
وی افزود: ما در مسیری که در سال ۹۲ با هم عهد بستیم و تا امروز در آن مسیر حرکت کردیم، باید تا پایان و رسیدن به اهداف بلندمان ثابت قدم بوده و راه را ادامه دهیم.
رئیس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: ما از روز اول، تصمیم گرفتیم با صداقت، راستگویی و شفافیت با هم مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه اگر دروغ در این کشور گسترش یابد، پیشرفت از آن رخت برمی‌بندد، گفت: ما سال‌ها حرف‌های دروغ را شنیدیم و دیدیم که کشور به واسطه این سخنان در مسیر پرتگاه قرار گرفت.
وی ادامه داد: ا

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.